اجاق برقی رومیزی ، اجاق برقی صفحه ای ، اجاق گاز برقی ، اجاق گاز صفحه ای برقی ، اجاق گاز رومیزی برقی ، اجاق برقی توکار ، اجاق گاز برقی توکار و …. . همه این اسامی به اجاق برقی اشاره می کند. امروزه با توجه به طراحی مدرن آشپزخانه ها ، استفاده از اجاق برقی ( یا به قول بعضی اجاق گاز برقی ) بسیار باب شده است.

اجاق برقی در واقع نوعی اجاق گاز است که با انرژی الکتریکی کار می کند. اجاق های برقی نیز نوع توکار و روکار دارد ولی باتوجه به اینکه در طراحی اغلب آشپزخانه ها اجاق توکار در نظر گرفته می شود و همچنین زیبایی تجهیزات آشپزخانه توکار ، اجاق برقی رومیزی (صفحه ای) طرفداران بسیاری پبدا کرده است.

فروشگاه ایران هود به عنوان فروشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه با برندهای معتبری همچون کن ، اخوان ، بیمکث و… کار می کند. این شرکت ها در حوزه تجهیزات آشپزخانه ، بهترین های ایران هستند و با توجه به کیفیت محصولات و خدمات پس ار فروش گسترده در سراسر کشور پیشنهاد اول فروشگاه ایران هود به مشتریان می باشد.

 

اجاق برقی اخوان

 

شرکت اخوان از قدیمی ترین تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه در ایران است . این شرکت در حال حاضر سه مدل اجاق برقی رومیزی (صفحه ای) تولید می کند که هر سه مدل طرفداران خاص خود را دارد و بسیار پرفروش است.

 

1- اجاق برقی اخوان مدل GE1

اجاق برقی اخوان مدل GE1

این مدل از اجاق برقی اخوان دارای صفحه استیل بوده و شعله پخش کن های آن از نوع هات پلیت می باشد. ابعاد این اجاق برقی 30 در 50 سانتی متر است و نصب آن بصورت توکار می باشد. ولوم کنترل اجاق برقی GE1 چرخشی بوده و کار با آن بسیار ساده است. مهمترین ویژگی این محصول قیمت بسیار مناسب آن است .

↓↓↓ با بهترین قیمت خرید کنید ↓↓↓

خرید اجاق برقی اخوان مدل GE1

 

2- اجاق برقی اخوان مدل GE2

اجاق برقی اخوان مدل GE2

مدل GE2 دارای صفحه شیشه ای از نوع سرامیکی بوده ، که قادر به تحمل ضربات سنگین و همچنین شوک حرارتی بالا ی باشد. شعله پخش کن های این اجاق برقی صفحه ای (رومیزی) از نوع هات پلیت اینفراردی است . این اجاق مجهز به تایمر و قفل کودک می باشد و پنل تنظیمات ولوم، تایمر و قفل آن لمسی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این اجاق روی لینک زیر کلیک کنید.

↓↓↓ با بهترین قیمت خرید کنید ↓↓↓

خرید اجاق برقی اخوان مدل GE2

 

3- اجاق برقی اخوان مدل GE3

اجاق برقی اخوان مدل GE3

اجاق برقی اخوان مدل GE3 مانند اجاق مدل GE2 دارای صفحه سرامیکی و شعله پخش کن از نوع هات پلیت اینفراردی بوده و کنترل پنل آن لسی است. این مدل دارای 4 شعله بوده و مجهز به تایمر و قفل کودک می باشد.

↓↓↓ با بهترین قیمت خرید کنید ↓↓↓

خرید اجاق برقی اخوان مدل GE3

 

اجاق برقی کن

 

شرکت اخوان از محبوب ترین برندهای تولید کننده تجهیزات توکار آشپزخانه در ایران است. این شرکت چند مدل اجاق برقی صفحه ای (رومیزی) تولید کرده که دو مدل از آن را معرفی می کنیم.

 

1- اجاق برقی کن مدل CC-2201

اجاق برقی CC-2201 مدل

اجاق برقی مدل cc2201 دارای دو شعله بوده و صفحه آن از جنس سرامیک است. کنترل پنل این اجاق بصورت تمام لمسی می باشد. این اجاق مجهز به تایمر و قفل کودک است. برای دریافت اطلاعات کاملتر روی لینک زیر کلیک کنید.

↓↓↓ با بهترین قیمت خرید کنید ↓↓↓

خرید اجاق برقی دو شعله کن مدل CC2201

 

2- اجاق برقی کن مدل CD-4002

اجاق برقی CD-4002 مدل

اجاق برقی کن مدل CD4002 دارای 4 شعله است . این اجاق نیز مانند مدل CC2201 داری صفحه سرامیکی ، کنترل پنل لمسی ، تایمر و قفل کودک است . اطلاعات کامل این اجاق برقی رومیزی ( صفحه ای ) کن بهمراه قیمت در لینک زیر آمده است. کافیست روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

↓↓↓ با بهترین قیمت خرید کنید ↓↓↓

خرید اجاق برقی چهار شعله کن مدل CD4002

 

اجاق برقی بیمکث

 

شرکت بیمکث به عنوان یکی از پیشتازان صنعت در حوزه تجهیزات توکار آشپزخانه بسیار محبوب است و طرفداران بسیاری دارد. این شرکت نیز دو مدل اجاق برقی صفحه ای تولید کرده که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

 

1- اجاق برقی بیمکث مدل MG-0022

اجاق برقی 0022 بیمکث
اجاق برقی 0022 بیمکث

اجاق برقی مدل 0022 بیمکث دارای دو شعله با صفحه از جنس سرامیک است. قطعات این اجاق ساخت شرکت EGO آلمان می باشد و کیفیت فوق العاده ای دارد. ابعاد این اجاق 29 در 51 سانتی متر بوده و داری صفحه کنترل تمام لمسی می باشد.

↓↓↓ با بهترین قیمت خرید کنید ↓↓↓

خرید اجاق برقی بیمکث مدل 0022

 

2- اجاق برقی بیمکث مدل MG-0021

اجاق برقی 0021 بیمکث
اجاق برقی 0021 بیمکث

اجاق برقی مدل 0021 بیمکث یک اجاق برقی صفحه ای (رومیزی) چهار شعله است. این اجاق نیز مانند مدل 0022 از قطعات ساخت شرکت EGO آلمان تولید شده است و در واقع یک اجاق برقی خارجی محسوب می شود. ابعاد این اجاق 51 در 57.5 سانتی متر است. کنترل پنل اجاق برقی 0021 بیمکث لمسی می باشد و 8 خالت تنظیم شعله دارد. این اجاق دارای قفل کودک نیز می باشد.

↓↓↓ با بهترین قیمت خرید کنید ↓↓↓

خرید اجاق برقی بیمکث مدل 0021

 

 

اجاق های نام برده شده در این مقاله همگی از پرفروش ترین اجاق های برقی رومیزی (صفحه ای ) بازار است. فروشگاه ایران هود به عنوان یک فروشگاه اینترنتی تخصصی تجهیزات آشپزخانه و لوازم بهداشتی ساختمان و نمایندگی فروش برندهای معتبر ( نمایندگی فروش کن ، نمایندگی فروش اخوان ، نمایندگی فروش بیمکث ، نمایندگی فروش استیل البرز ، نمایندگی فروش پرنیان استیل ، نمایندگی فروش میلاد (میلان) ، نمایندگی فروش شیرآلات قهرمان ، نمایندگی فروش البرز روز ، نمایندگی فروش درخشان ، نمایندگی فروش گلسار فارس و …) تمامی محصولات را با ضمانت اصالت کالا و بالاترین درصد تخفیف به سراسر ایران ارسال می کند.

 

اجاق برقی رومیزی (صفحه ای)