بهترین و پرفروش ترین هود کن CAN

بهترین و پرفروش ترین هود کن کدام مدل است ؟؟؟

بهترین هود توکار (مخفی ) کن کدام مدل است؟؟؟

کدام مدل از هود مورب کن پرفروش تر از سایر مدلهاست؟؟؟

پرفروش ترین و بهترین هود شومینه ای کن چه مدلی است؟؟؟

 

با تجربه چند ساله در ضمینه فروش تجهیزات آشپزخانه قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم. همانطور که می دانید شرکت کن (CAN) از اولین تولیدکنندگان هود آشپزخانه در ایران است و بسیاری هود را با نام کن و حتی کن را با نام هود می شناسند. هود های کن معروف ترین برند هود آشپزخانه در ایران است و این شهرت بخاطر کیفیت ساخت ، عمر بالا ، ظاهر زیبا ، مکش قدرتمند و سطح صدای معقول می باشد. شرکت کن نیز همواره سطح کیفیت محصولات خود را در بالاترین حد ممکن حفظ کرده و تا به امروز پرچمدار هود آشپزخانه در ایران بوده است.

همانطور که می دانید هود ها در انواع متفاوتی تولید می شود. پر استفاده ترین انواع هود ، هود مورب ، هود شومینه ای و هود توکار (مخفی ) می باشد. هر کدام از این هود های آشپزخانه طرفداران خاص خود را دارد و بسته به نوع طراحی آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد . هود مورب دارای ظاهر مدرن و بسیار زیبا می باشد. هود شومینه ای عملکرد بهتری نسبت به سایر هود ها دارد . و هود توکار با توجه به تشخیص طراح مورد استفاده قرار گرفته و بدنه هود توکار (مخفی) کاملا درون باکس کابینت قرار می گیرد.

در ادامه 10 مدل از بهترین و پرفروش ترین مدلهای هود کن را معرفی میکنیم . این 10 مدل شامل هود مورب ، شومینه ای و مخفی است.

 

1- هود کن مدل اطلس

هود کن مدل اطلس عرض 90

مدل اطلس را می توان معروف ترین هود کن دانست. این هود با ظاهری ساده، بسیار زیبا و شیک است . هود اطلس کن از نوع مورب است و چون از قسمت زیرین مکش دارد در دسته هود های شومینه ای نیز قرار می گیرد . این هود در سه سایز 60 ، 80 و 90 سانتی متر تولید می شود . پنل تنظیمات این هود به صورت لمسی بوده و جهز به ریموت کنترل است.

هود مدل اطلس دارای قیمت مناسبی است . موتور این هود از نوع توربو چهار دور با سطح صدای معقول است. هود کن مدل اطلس با داشتن فاکتور های مهمی چون زیبایی ، قدرت و قیمت مناسب به یکی از بهترین و پرفروش ترین مدل های هود کن تبدیل شده است.

 

2- هود کن مدل پاردیک پلاس

هود کن مدل پاردیک پلاس

این هود آشپزخانه نسخه جدید از هود مدل پاردیک است. هود پاردیک پلاس کن از معروف ترین مدل های هود مورب کن می باشد که تقریبا تمامی شرکت های نامدار و بینام از این مدل کپی برداری کرده اند. این هود عرض 90 سانتی متر ، داری کنترل پنل لمسی می باشد. از ویژگی های این هود می توان به سنسور دما اشاره کرد. هود کن مدل پاردیک پلاس را می توان یکی از پرفروش ترین و بهترین مدل های هود کن نام برد.

 

3- هود کن مدل اونیکس

هود کن مدل اونیکس

مدل اونیکس از مدل های معروف هود کن است که در عین سادگی بسیار زیبا و شیک است. این هود دارای عرض 90 سانتی متر بوده و در دو رنگ مشکی و رفلکس تولید می شود. پنل تنظیمات این هود لمسی بوده و استیکر های زیبای روی درب هود، به زیبایی آن افزوده است. این هود دارای دو فیلتر ، یکی در قسمت زیر و یکی در روبرو پشت درب شیشه ای است. قدرت مکش هود کن مدل اونیک 700 متر مکعب بر ساعت است. این هود نیز از پرفروش ترین مدل های هود کن است و می توان آن را در دسته بهترین مدل های هود کن قرار داد.

 

4- هود کن مدل پارمیس

هود کن مدل پارمیس

مدل پارمیس نیز از هود های زیبای کن است. این مدل دارای نمای شیشه ای به صورت دو لایه از جنس شیشه سکوریت مشکی با قوس ملایم و یکدست ی باشد. عرض این هود 90 سانتی متر بوده و دارای پنل تنظیمات لمسی می باشد. در قسمت بالا نمایشگر کوچکی قرار دارد که دما و زمان را نشان داده و به زیبایی کار افزوده است. موتور این هود توربو چهار دور با قدرت کش 700 متر مکعب بر ساعت است. هود کن مدل پارمیس نیز ار پرفروش ترین و بهترین مدل های هود کن می باشد.

 

5- هود کن مدل پادنا

هود کن مدل پادنا عرض 90

هود مدل پادنا کن ، بسیار شبیه به مدل پارمیس است با این تفاوت که در مدل پادنا لایه دوم نمای هود کوچکتر ی باشد. اینجا سلیقه مشتری است که از بین پادنا و پارمیس مدل زیباتر کدام است. هود مدل پادنا نیز دارای پنل لمسی و نمایشگر دما و زمان ی باشد. هود کن مدل پادنا نیز از پرفروش ترین مدلهای هود کن می باشد.

 

6- هود کن مدل تاچ

هود کن مدل تاچ

مدل تاچ از نوع شومینه ای است . این دستگاه با نمای شیشه سکوریت خم ظاهر بسیار زیبایی دارد. پنل تنظیمات این دستگاه لمسی بوده و جهز به نمایشگر دما و زمان است. این هود دارای دو فیلتر آلومینیومی می باشد. هود کن مدل تاچ در سه سایز 60 ، 80 و 90 سانتی متر و در سه رنگ مشکی ، تیتانیوم و استیل تولید می شود. این هود دارای قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت است. . در کل هود های شومینه ای با توجه به سطح تماس مستقیم با اجاق گاز ، عملکرد بهتری نسبت به هود های مورب دارد. این دستگاه از پرفروش ترین مدل ها هود شومینه ای کن می باشد.

 

7- هود کن مدل 1470

هود کن مدل 1470G

مدل 1470G از مدلهای جدید هود شومینه ای کن است. این دستگاه دارای عرض 90 سانتی متر بوده و پنل تنظیمات آن لمسی است. در قسمت زیرین این هود سه عدد فیلتر آلومینیومی قابل شستشو قرار گرفته که برای استفاده روی اجاق گاز پنج شعله و یا کوچکتر بسیار مناسب و کاربردی است. این هود از پرفروش ترین مدل های شومینه ای هود کن می باشد که عملکرد فوق العاده ای نیز دارد.

 

8- هود توکار کن مدل 1450

هود کن مدل 1450 عرض 90

در سال های اخیر هود های مخفی (توکار) مورد توجه طراحان قرار گرفته است. هود شوینه ای کن مدل 1450 از جمله هود های خاص کن است . معولا سایز هود مخفی 70 یا 80 سانتی متر است ولی هود مدل 1450 در دو سایز 60 و 90 سانتی متر تولید می شود. این دستگاه دارای پنل تنظیمات لمسی بهمراه ریموت کنترل می باشد. موتور این دستگاه توربو چهار دور با قدرت مکش 700 متر مکعب است. هود کن مدل 1450 از بهترین هودهای توکار (مخفی) کن می باشد و بسیار پرفروش و پرطرفدار است.

 

9- هود مخفی کن مدل آرتیما 2

هود کن مدل آرتیما 2

آرتیما 2 از نوع هود مخفی (توکار) است. این دستگاه دارای نمای شیشه ای مشکی با پنل تنظیمات لمسی می باشد. هود مخفی آرتیما 2 یکی از پرفروش ترین و بهترین هود های مخفی کن است. پنل تنظیمات این هود بعد از نصب روبروی شما قرار دارد و کار با آن بسیار آسان است. در قسمت زیرین هود نیز یک فیلتر آلومینیومی وجود دارد که به راحتی جدا شده و قابل شستشو است.

 

10- هود مخفی کن مدل آرتیما 4

هود کن مدل آرتیما 4

هود مخفی مدل آرتیما 4 کن ، دارای نمای شیشه ای مشکی است . این هود بعد از نصب از نمای روبرو دیده نمی شود و کاملا مخفی است. پنل تنظیمات این دستگاه به صورت دکمه ای بوده و کار با آن بسیار آسان است. در قسمت زیرین این دستگاه یک درب شیشه ای قرار دارد که با باز کردن این درب فیلتر آلومینیومی در دسترس است. هود مخفی کن مدل آرتیما 4 از بهترین مدل های هود توکار کن و از پرفروش ترین هود های مخفی کن است.

 

فروشگاه ایران هود به عنوان نمایندگی فروش محصولات کن ، تمامی محصولات تولیدی شرکت کن را با بالاترین درصد تخفیف و ضمانت اصالت کالا برای مشتریان سراسر کشور ارسال می کند.

 

دانلود فایل PDF: کاتالوگ کن – CAN