نمایندگی توالت فرنگی گلسار در مازندران

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش اینترنتی توالت فرنگی گلسار در مازندران (ساری ، قائمشهر ، آمل ، بابل ، چالوس ، نوشهر ، نور ، محمودآباد ، تنکابن ، رامسر و …) است. در فروشگاه ایران هود علاوه بر توالت فرنگی ، دیگر محصولات گلسار فارس نیز عرضه می شود . شما می توانید با خرید از فروشگاه ایران هود از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

 

↓↓↓ با بهترین قیمت خرید کنید ↓↓↓

خرید توالت فرنگی گلسار خرید توالت ایرانی گلسار خرید روشویی گلسار

 

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش لوله و اتصالات آذین لوله در مازندران و نمایندگی فروش لوله و اتصالات نیوپایپ در مازندران نیز می باشد و تا 25 درصد تخفیف برای شما لحاظ می کند

 

همانطور که می دانید شرکت گلسار فارس یکی از بزرگترین و محبوب ترین تولیدکنندگان چینی آلات بهداشتی در ایران است. این شرکت انوع چینی آلات بهداشتی از جمله توالت فرنگی ، توالت ایرانی (آسیایی) ، روشویی روکابینتی ، روشویی پایه دار و روشویی نیم پایه را با کیفیت بسیار عالی تولید میکند.

شرکت گلسار فارس با تکیه بر دانش متخصصان و بکارگیری ماشین آلات پیشرفته روز دنیا همواره یکی از بهترین تولید کنندگان چینی بهداشتی در ایران بوده که بخش قابل توجهی از تولیدات خود را به دیگر کشور ها صادر می کند. فروشگاه ایران هود بعنوان نمایندگی فروش توالت فرنگی گلسار در مازندران آمادگی ارسال کالا به شهرهای مازندران و همچنین سایر استان ها را دارد.

 

پیشنهاد می شود مقاله بهترین مدل توالت فرنگی گلسار را مطالعه کنید

 

با خرید از فروشگاه ایران هود، نمایندگی فروش توالت فرنگی گلسار در مازندران از اصالت کالا و همچنین قیمت تمام شده مطمئن هستید. برای دریافت مشاوره پیش از خرید با شماره  09118993417 تماس بگیرید .

 

 

برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت گلسار کلیک کنید

برای دانلود جدیدترین لیست قیمت جدید گلسار فارس -تیر ماه 1401 کلیک کنید

 

 

برای تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی از نماینگی شهر خود کلیک کنید:

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در شرق مازندران

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در غرب مازندران