نمایندگی فروش محصولات استیل البرز در تنکابن (شهسوار)

 

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش استیل البرز (Steel Alborz) در تنکابن و مازندران است. در صورتیکه در شهر تنکابن (شهسوار) و یا شهر های اطراف مثل رامسر ، نشتارود ، عباس آباد ، سلمان شهر (متل قو ) ، کلارآباد ، هچیرود ، کلاردشت ، عباس آباد ، چالوس و یا نوشهر هستید. می توانید بعد از ثبت سفارش بصورت تلفنی و یا اینترنتی ، در محل فروشگاه ابران هود (تنکابن ، چهارراه هفت تیر ، خیابان شهید حاتمیان ، نبش ابن سینا غربی) حضور یافته و کالای خود را دریافت کنید. توجه داشته باشید که برای دریافت سفارش نیاز به حضور شما نیست و فروشگاه ایران هود سفارشات شما را ارسال می کند.

 

 

↓↓↓ با بهترین قیمت خرید کنید ↓↓↓

خرید سینک استیل البرز خرید اجاق گاز صفحه ای استیل البرز خرید هود استیل البرز

 

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش لوله و اتصالات نیوپایپ در تنکابن تا 25 درصد تخفیف

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش لوله و اتصالات آذین لوله در تنکابن تا 25 درصد تخفیف

 

فروشگاه ایران هود نمایندگی سینک استیل البرز ، هود استیل البرز ، اجاق گاز صفحه ای استیل البرز و فر توکار استیل البرز را دارد و تقریبا همه کالاهایی که شرکت استیل البرز تولید می کند را موجود دارد. شما با خرید از فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش استیل البرز در تنکابن و شهرهای حومه می توانید از تخفیفات فوق العاده ای بهرمند شوید.

توجه فرمایید که فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش استیل البرز است و برای نصب ، گارانتی و تعمیرات باید با شماره خدمات پس از فروش استیل البرز (41776-021) تماس بگیرید. شماره خدمات استیل البرز سراسری بوده و با تماس با این شماره نزدیکترین تکنسین به محل مورد نظر شما اعزام می شود.

 

برای دریافت مشاوره پیش از خرید و خرید با بهترین قیمت می توانید روی آیکون واتساپ که در گوشه پایین سمت چپ قرار گرفته کلیک کنید و در واتساپ پیغام بگذارید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما پاسخ می دهند.

 

با خرید از نمایندگی استیل البرز خیالتان از بابت اصالت کالا و قیمت راحت است

 

برای دریافت فایل PDF کاتالوگ محصولات استیل البرز روی گزینه زیر کلیک کنید:

کاتالوگ استیل البرز

 

 

برای تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی از نماینگی شهر خود کلیک کنید:  نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در تنکابن