نمایندگی پرنیان استیل در مازندران

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش پرنیان استیل در مازندران (ساری ، آمل ، بابل ، قائمشهر ، محمودآباد ، نور ، چالوس ، نوشهر ، تنکابن ، رامسر و …) است . در این فروشگاه تمامی محصولات تولیدی شرکت پرنیان استیل شامل هود، سینک ، اجاق گاز صفحه ای (رومیزی) ، فر و مایکروویو عرضه می شود.

همانطور که می دانید شرکت پرنیان استیل از محبوب ترین برندهای تولید کننده تجهیزات آشپزخانه در ایران است. این شرکت با تکیه بر دانش متخصصان مجرب و بکارگیری ماشین آلات روز دنیا و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب ، همواره کیفیت محصولات خود را در سطح عالی نگه داشته و روزبروز در حال پیشرفت می باشد.

 

↓↓↓ با بهترین قیمت خرید کنید ↓↓↓

خرید سینک پرنیان استیل خرید هود پرنیان استیل
خرید اجاق گاز صفحه ای پرنیان استیل خرید فر توکار پرنیان استیل

 

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش لوله و اتصالات آذین لوله در مازندران و نمایندگی فروش لوله و اتصالات نیوپایپ در مازندران نیز می باشد و تا 25 درصد تخفیف برای شما لحاظ می کند

 

در فروشگاه ایران هود (نمایندگی پرنیان استیل در مازندران) تمامی محصولات پرنیان استیل که شرکت تولید می کند قابل عرضه می باشد. امکان ارسال محصولات به شهرهای مازندران (آمل ، بابل ، قائمشهر، ساری ، نکا ، بهشهر ، بابلسر ، محمودآباد ، نور ، نوشهر ، چالوس ، تنکابن ، رامسر ، نشتارود ، عباس آباد و …) و حتی تمام شهر های سایر استان های کشور (گیلان ، گلستان ، سمنان ، خراسان ، آذربایجان ، اردبیل ، یزد ، تهران ، قم ، اصفهان ، خوزستان ، ایلام ، فارس ، بوشهر ، کرمان ، کهگیلویه و بویراحمد ، مرکزی ، زنجان ، هرمزگان و …) وجود دارد. در این فروشگاه تمامی محصولات پرنیان استیل با بالاترین درصد تخفیف عرضه شده و دارای ضمانت اصالات کالا می باشد.

 

 توجه داشته باشید که برای نصب ، گارانتی و تعمیرات محصولات پرنیان استیل باید با شماره خدمات پس از فروش پرنیان استیل (53146-021) تماس بگیرید . این شماره برای سراسر کشور است و بعد از تماس نزدیکترین متخصص به محل مورد نظر شما اعزام می شود.

برای دریافت مشاوره پیش از خرید و خرید با بهترین قیمت می توانید روی آیکون واتساپ که در گوشه پایین سمت چپ قرار گرفته کلیک کنید و در واتساپ پیغام بگذارید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما پاسخ می دهند. پیغام بگذارید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما پاسخ می دهند.

 

 

 

برای دانلود PDF کاتالوگ پرنیان استیل کلیک کنید

 

 

برای تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی از نماینگی شهر خود کلیک کنید:

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در شرق مازندران

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در غرب مازندران