بهترین مارک ( برند ) تجهیزات آشپزخانه (هود سینک گاز)

بهترین سینک ظرفشویی را کدام شرکت تولید می کند؟ کدام مارک سینک بهترین است؟ بهترین برند سینک بازار کدام است؟ معروف ترین مارک سینک ظرفشویی؟

کدام شرکت بهترین هود آشپرخانه را تولید می کند؟ بهترین برند (مارک) هود آشپزخانه چیست؟ معروف ترین مارک هود؟

بهترین برند اجاق گاز صفحه ای؟ کدام برند (مارک) اجاق گاز صفحه ای بهتری تولید می کند؟ معروف ترین مارک اجاق گاز رومیزی؟

بهترین مارک (برند) فر توکار و مایکروویو چیست؟ کدام شرکت بهترین فر توکار و مایکروفر را تولید می کند؟ معروف ترین مارک فر ؟

بهترین برند شیرآلات ؟ کدام شرکت بهترین و با کیفیت ترین شیرالات را تولید می کند؟ معروف ترین مارک شیرآلات ؟

اینها و صدها سوال مشابه دیگر، سوالاتی است که خریداران در ذهنشان دارند. در این مقاله ما بهترین برند ها در هر گروه از تجهیزات و لوازم آشپزخانه را با شما معرفی می کنیم. توجه داشته باشید که مطالب به اشتراک گذاشته شده در این مقاله حاصل سال ها تجربه در ضمینه تامین و فروش تجهیزات آشپزخانه و لوازم بهداشتی ساختمان است. و تجهیزات هر برند که به عنوان بهترین آن دسته از تجهیزات آشپزخانه معرفی می شود از لحاظ محبوبیت ، میزان فروش و کیفیت آن است.

فروشگاه ایران هود به عنوان فروشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه و لوازم بهداشتی ساختمان، در تلاش است تا ابتدا بهترین محصولات را به شما معرفی کند و در گام بعدی آن محصول را با بهترین قیمت به شما عرضه نماید.

 

بهترین برند تجهیزات آشپزخانه در گروه‌های مختلف کدام هستند؟

 

همه ما نیاز به تجهیزات و وسایل آشپزخانه داریم و برای تهیه آن قطعا بارها به بازار و یا سایت‌های اینترنتی سر زدیم. با این همه مدل و برند کدام مناسب است؟ این سوال کمی کلی است. باید ببینیم که مناسب از چه جهت ملاک است؟ ملاک ما برای بهترین برند این است که در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌شود، بالاترین کیفیت و کارایی را ارائه کند و از طرفی دوام و زیبایی بیشتری هم داشته باشد.در این جا به صراحت در مورد برترین برندهای آشپزخانه و تجهیزات آن با شما صحبت می‌کنیم.

ابتدا بهتر است تا با معروف ترین شرکت های تولید کننده تجهیزات آشپزخانه کمی آشنا شویم:

 

کن

شرکت کن از سال ۱۳۶۳ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نمود و تا به امروز در زمینه ی تولید محصولات هود ، سینک ، اجاق گاز و فر یکی از بهترین برند ها بوده است . شرکت کن با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیای تولید لوازم خانگی و آشپزخانه ، همواره در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود  قرار دهد . شرکت کن در بخش بین المللی نیز خووش درخشیده است و موفق به صادرات تولیدات خود به کشور های آفریقا ، افغانستان ، ترکیه و عراق شده است . شرکت بزرگ کن جهت ایجاد و حفظ آرامش و ایمنی علاقه مندان و مشتریان داخل و خارج از کشور ، محصولات خود را بالاترین سطح از کیفیت و گارانتی های چند ساله در اختیار آن ها قرار می دهد .

برخی از افتخارات شرکت کن

  1. استاندارد بین المللی FCC-kitchen appliances در تجهیزات آشپزخانه و صنایع وابسته از سوی اتحادیه اروپا
  2. لوح سپاس اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان
  3. نشان ویژه ی مدیریت برتر در تولید تجهیزات آشپزخانه
  4. اعطای نشان زرین تضمین کیفیت و مرغوبیت محصول در صنایع وابسته به ساختمان
  5. برنده جایزه ی بزرگ ترین مسابقه طراحی صنعتی دنیا از کشور ایتالیا
  6. محبوب ترین برند به انتخاب مصرف کنندگان
  7. چهره ماندگار کیفیت ایران

اگر عمر شیرآلات برات مهمه حتما بخونش: آموزش تمیز کردن شیرآلات و از بین بردن رسوب

 

اخوان

كارخانجات صنعتي اخوان جم در سال 1348 با مجوز وزارت صنايع و معادن استان تهران و توسط آقاي محسن اخوان جم تاسيس گرديد. فعاليت توليدي اين گروه بزرگ با توليد قطعات پرسي در صنعت ابزار و تجهيزات مرتبط با ساختمان سازي شروع و با توجه به رشد صنعت ساختمان و نياز كشور به توليدات با كيفيت لوازم آشپزخانه ، مجوز توليد سينك ظرفشوئي از جنس استيل را اخذ نموده و با دانش و تجربه بالا اين صنعت را توسعه و بهبود بخشيد. شرکت اخوان بزرگترین تولید کننده لوازم آشپزخانه ( سینک ظرفشویی ، گاز رومیزی ، هود آشپزخانه و فر ) در خاورمیانه با دستگاه فوق مدرن ایتالیایی می باشد.

برخی افتخارات شرکت اخوان

– دارای استاندارد اروپا و ایران
–  برنده تندیس طلایی کیفیت از سویس و آلمان
–  خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور
–  تندیس اجلاس مدیر شایسته ملی
–  بزرگترین تولید کننده هود در خاورمیانه
–  دریافت سیمرغ زرین انتخاب ملی و استاندارد و بین المللی
–  بالاترین میزان تنوع تولید فر توکار در ایران
– جشنواره قهرمانان صنعت سال ۹۵
– دریافت گواهینامه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان
– دریافت سیستم مدیریت کیفیت Iso ۹۰۰۱
– برگزیده زرین کنگره ملی حماسه اقتصادی در سال ۱۳۹۲

 

بیمکث

بیمکث با نام ستاره طلایی در سال 1360 افتتاح شد. این شرکت در ابتدا تنها هود تولید می‌کرد. بیمکث در تولید هود به جایی رسید که به یکی از بهترین برندهای ایران تبدیل شد و حتی توانست محصولات خود را به کشورهای خارجی صادر کند.

با موفقیت روزافزون در زمینه تولید هود این شرکت تصمیم گرفت تا گستره تولیدات خود را افزایش دهد. به همین دلیل تولید فر، گاز رومیزی و سینک را نیز شروع کرد.

در حال حاضر این برند با 30 سال سابقه درخشان و افتخارآمیز توانسته است تا نیاز مشتریان خود را با محصولات با کیفیت خود رفع کند و حتی در سطح بین المللی نیز مورد استقبال قرار بگیرد و در کشورهای مختلف بخصوص کشورهای همسایه نمایندگی داشته باشد.

برخی افتخارات شرکت بیمکث

  • اخذ گواهینامه EOTA
  • اخذ گواهینامه    iso 10002
  • اخذ گواهینامه  iso 9001
  • اخذ گواهینامه ISO/IEC17025
  • اخذ گواهینامه ISO 14001,OHSAS 18001
  • اخذ گواهینامه CE
  • اخذ گواهینامه QS
  • واحد نمونه استاندارد کشور در سالهای 1380، 1381، 1390

 

استیل البرز

شرکت صنایع استیل البرز در سال 1371 توسط نوید ایزد پناه تاسیس شد. و با تکیه بر کیفیت و نیروهای کار آزموده توانسته سهم قابل توجهی از بازار لوازم توکار آشپزخانه را برای خود نماید. شرکت صنایع استیل البرز تولید کننده و صادر کننده پیشگام سینک ظرفشویی استیل در خاورمیانه می باشد که فعالیت خود را با پیشرفته ترین ماشین آلات و ظرفیت سالیانه 200.000 قطعه سینک در شهر شیراز آغاز نمود. این شرکت در حال حاضر انواع تجهیزات آشپزخانه از قبیل هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی استیل، اجاق گاز صفحه ای شیشه ای و استیل ، فر توکار و مایکروفر و شیرآلات آشپزخانه را با کیفیت عالی تولید می کند . و از معروف ترین و بهترین تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه در کشور است.

برخی افتخارات شرکت استیل البرز

  • دو سال متوالی جزء بیست برند برتر کشور
  • دارای نشان استاندارد ce در هود و اجاق گاز
  • عنوان صادر کننده ی نمونه در سال های 1384 و 1385
  • برنده تندیس طلایی کیفیت از کشورهای سوئیس و آلمان
  • اولین و تنها دارنده نشان استاندارد سینک در کشور ایران
  • کسب علامت استاندارد تشویقی از موسسه تحقیقات صنعتی ایران
  • کسب دو گواهینامه سینک های فانتزی weded type از سری استاندارد iso9001
  • دارنده بر چسب انرژی A برای کلیه ی اجاق گازها و فرها
  • کسب اولین نشان استاندارد ملی ایران در صنعت سینک آشپزخانه
  • داشتن گواهینامه های  IQNET, CSQ, MIS, CISQ, IMQ, UKAS

 

پرنیان استیل

شرکت یاس استیل نیکوکار با نام تجاری پرنیان استیل فعالیت خویش را از سال 1370 و در حوزه واردات و توزیع انواع ورق های استنلس استیل، ورق های براق و نقش دار تزئینی در ابعاد و طرح های متنوع آغاز نموده است. این شرکت مفتخر است برای اولین بار در ایران فرآیند خشدار کردن ورق های استنلس استیل را با بهره گیری از کادر مهندسی مجرب و استفاده از ماشین آلات مدرن در سال های گذشته به انجام رسانده و خدماتی شایسته در زمینه خشدار کردن، روشن کردن و برشکاری ورق های استنلس استیل ارائه نموده و نیاز بسیاری از واحدهای تولیدی فعال در صنایع گوناگون از جمله تولید تجهیزات آشپزخانه، لوازم خانگی، لوازم صنعتی و … را تامین نماید. شرکت یاس استیل نیکوکار اینک با تکیه بر پیشینه درخشان خویش در کارخانه ای در فضائی به مساحت 25000 مترمربع و با رویکرد تولید تجهیزات آشپزخانه توکار و تحت برند پرنیان استیل مشغول به فعالیت می باشد.

برخی افتخارات شرکت پرنیان استیل

بخشی از افتخارات شرکت پرنیان استیل را در تصویر زیر می بینید.

افتخارات شرکت پرنیان استیل

درخشان

مجموعه صنعتی درخشان فعالیت خود را از سال ۱۳۶۷ در کشور آغاز کرد و خیلی سریع تبدیل به یکی از برندهای معتبر در عرصۀ تولید محصولات ساختمانی شد. این شرکت از سال ۸۲ فعالیت متمرکزی در زمینۀ تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی دارد و با رعایت استاندارد های اروپایی فعالیت خود را بنیان نهاده است. شرکت درخشان با هدف گرفتن بازارهای داخلی و در نظر داشتن تولیداتی در خور مصرف کنندگان ایرانی پا به عرصۀ محصولات ساختمانی گذاشت. امروز نیز پس از مدت ۳۰ سال با کسب تجربه در تولید و درک سلیقه مردم کشور، به یکی از بهترین برندهای این کسب و کار تبدیل شده است.
این برند فعالیت خود را با تولید شیرآلات آغاز کرد و با درک نیاز موجود در زمینهٔ تمام بخش های ابزارآلات ساختمانی به زودی اقدام به تولید انواع هود درخشان، سینک، لوازم آشپزخانه و بهداشتی کرد. خوشبختانه در بازار‌های بین المللی نیز سابقه معتبری از این برند به وجود آمده است.

برخی افتخارات شرکت درخشان

• کسب تمام استاندارد های کشور
• تنوع محصولات
• رضایت مشتریان
• تأمین کامل قطعات یدکی
• خدمات مناسب پس از فروش
• گستردگی شبکه فروش در کشور

 

آلتون

شرکت تولیدی ساختاری اِلباگاز با نام بازرگانی (آلتون) از سال 1383 آعاز به کار کرده و به دنیای بازرگانی وارد شده است . برند آلتون از زمان گذشته تا به اکنون (alton) به یکی از برندهای نوین و معروفی تبدیل شده که در زمینه لوازم آشپزخانه فعالیت دارد. مارک آلتون در صورتی که تازه کار است ولی نسبت به دیگر برندهای ایرانی دیگر،خواهان زیادی بین طرفداران برندهای داخلی دارد. شرکت آلتون تولید‌ کننده لوازم خانگی مخصوصا اجاق گاز حساب  می‌شود. با اینکه این شرکت در سطح شرکت‌های تازه‌ ساخته شده به‌ حساب می‌آید اما موفق شده که با شرکت‌های معتمد دنیا به رقابت بپردازد.

فعالیت و تولید این شرکت در زمینه تولید اجاق‌ گاز های مبله، اجاق‌ گازهای صفحه‌ای توکار، فرهای توکار و هودهای خانگی است. شرکت آلتون بیشتر در حوزه تولید و توزیع وسایل خانگی خصوصاً اجاق گاز حساب می‌شود.کارخانه لباگاز با بیشتر از ۳۰۰ نیروی کار، در محدوده ای به مساحت 18 هزار متر مربع و در محدوده ساختاری آئینه‌ ورزان دماوند جاده تهران فیروزکوه ساخته شده است.

مقاله پیشنهادی : تفاوت توالت فرنگی وال هنگ با توالت فرنگی معمولی

داتیس

کارخانه تولیدی و صـنعتی داتیس در سـال ۱۳۸۵در منطقه صنعتی ایوانکی در ۵۵ کیلومتری شرق تهران تاسیس شد و فعالیت خود را به صـــــــورت حرفه ای در زمینه تولید لوازم خانگی و آشپز خانه آغاز کرد. این مجموعه در مدت کوتاهی توانســـــــت نیاز های لوازم خانگی بازار ایران را شناسایی کند و تا امروز توانسـته است بیش از ۱۲۰ نوع محصـول از جمله اجاق گاز صفحه ، فر توکار ، مایکروویو ، هود آشپزخانه ، سینک ظرفشویی و… را در این زمینه تولید کند.

مشتری مداری و نوآوری با توجه به نیازهای بازار و تولید محصولات با کیفیت از جمله شعار هایی بوده که مجموعه داتیس از ابتدای تاســـیس تاکنون ســـر لوحه فعالیت های خود قرار داده و بر همین اساس با برنامه ریزی درسـت و اصـولی مدیران و مهندسـان داتیس و تلاش شـبانه روزی کارکنان این مجموعه ، ” گروه صنعتی و تولیدی داتیس ” در طی این سال ها موفق به اخذ گواهینامه ها و اسـتاندارد های داخلی و بین المللی متعدد شده است.

 

بهترین برند اجاق گاز صفحه ای (رومیزی)

بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای رومیزی

در طراحی های جدید اکثر منازل از اجاق گاز صفحه ای یا همان رومیزی استفاده می کند و اجاق گازهای مبله به ندرت می‌شود . اگر به آشپزخانه‌های امروزی نگاه کنید با انواع اجاق گاز مواجه می‌شوید که درصد بسیاری از آنها شیشه‌ای ، میزان کمتری صفحه استیل و برخی ترکیبی از استیل-شیشه هستند.  این که چه نوعی گاز می‌خواهید داشته باشید، تماما به نیاز و تصمیم شما بر می‌گردد. و این که اجاق گاز شیشه ای انتخاب کنید یا استیل کاملا سلیقه ای است و به طراحی کابینت شما بستگی دارد.

اما برترین و با کیفیت‌ترین برند های اجاق گاز صفحه ای کدام است؟

اکثر کارخانه ها از قطعات یکسان و مشابهی برای تولبد اجاق گاز صفحه ای استفاده می کند. همچنین کیفیت اجاق گاز های صفحه ای تولیدی شرکت های نام برده همگی خوب و دارای تنوع قابل قبولی است. اما به صورت کلی اجاق گاز صفحه اخوان به خاطر قیمت مناسب تر بیشترین فروش را در بازار دارد. بعد از آن اجاق گاز صفحه ای کن بخاطر تنوع بیشتر و کیفیت محصولات از شرکت های پرفروش است که رنج قیمتی بالاتری نسبت به اخوان دارد.

اجاق گاز صفحه ای استیل البرز از نظر کیفیت هم رده با اجاف گاز رومیزی اخوان بوده، کیفیت قابل قبولی داشته و طرفداران خاص خود را دارد. اجاق گاز صفحه ای بیمکث نیز از نظر قیمتی تقریبا هم رده با کن است و نوعی رقابت با کن دارد. اجاق گاز صفحه ای آلتون و داتیس نیز که قدمت کمتری نسب به برندهای ذکر شده دارند توانسته اند تا بخشی از بازار را تصاحب کنند.

 

بهترین مارک هود آشپزخانه

بهترین مارک هود آشپزخانه

پس از اینکه اجاق گاز رومیزی را انتخاب کردید، نوبت به تهیه یک هود باکیفیت و عالی می‌رسد. هود آشپزخانه در انواع مختلفی تولید می شود. هود مشخصات زیادی دارد، مانند نوع موتور، قدرت مکش، میزان صدا و … . معمولا برند های مختلف انواع هود با طراحی ها، مشخصات و رنج قیمت گوناگون تولید می کنند.

اما معروف ترین برند هود آشپزخانه کدام است؟

از گذشته تا کنون محبوب ترین و معروف ترین هود آشپزخانه ، هود کن بوده . به طوری که شرکت کن را به تولید هود آشپزخانه می شناسند. و بخش بزرگی از بازار را شرکت کن تصاحب کرده است. در رتبه های بعدی هود بیمکث و هود اخوان قرار دارد که در رقابت با کن هستند. شرکت میلان برنز نیز تولیدات متنوعی دارد و معمولا در رنج قیمتی اقتصادی هود میلان نیز مشتریان خود را دارد.

 

بهترین سینک ظرفشویی برای کدام شرکت است؟

سینک ظرفشویی عضو جدایی ناپذیر آشپزخانه است. امروزه سینک های ظرفشویی در انواع مدل ها و در جنس های استیل، شیشه و گرانیتی تولید می شود. اما بیشترین مصرف را در بین انواع سینک ظرفشویی ، سینک استیل دارد. تقریبا تمامی شرکت ها سینک های ظرفشویی استیل را با کیفیت خوب و تنوع بالا تولید می کنند. اما معروف ترین و محبوب ترین شرکت تولید کننده سینک ظرفشویی استیل در ایران شرکت اخوان است. سینک ظرفشویی اخوان در انواع طراحی های مختلف با ضخامت ورق های گوناگون و در رنج قیمت اقتصادی تا لوکس تولید می شود.

بعد از اخوان، سینک استیل البرز بیشترین طرفدار را دارد. استیل البرز نیز مانند اخوان ، انوع سینک ظرفشویی استیل را در طرح ها، ضخامت ها و قیمت های متنوع تولید می کند. بعد از این دو شرکت تولید کننده بزرگ ، سینک های استیل دیگر شرکت ها مورد استقبال قرار گرفته است. سینک کن ، سینک پرنیان استیل و سینک بیمکث نیز دارای کیفیت تولید خوبی است ولی بخش کمتری از بازار را به خود اختصاص داده است.

 

بهترین مارک (برند) فر توکار

بهترین مارک فر توکار

تقریبا اکثر شرکت های تولید تجهیزات آشپزخانه ، فر توکار نیز تولید می کنند. اما شرکتی که بیشترین فروش را با اختلاف به سایر رقبا دارد شرکت اخوان است. فر توکار اخوان در انواع مختلف برقی ، برقی-گازی و گازی تولید می شود. تنوع فر های اخوان بسیار زیاد است و برای هر سلیقه ای محصولی دارد. کیفیت فر اخوان نیز بسیار عالی بوده و رنج قیمتی مناسبی نیز دارد. بعد از اخوان، فر توکار کن ، فر توکار بیمکث و فر توکار پرنیان استیل دارای محبوبیت هستند. شرکت آلتون نیز با تولید فر های توکار عرض 90 خودی نشان داده و با تولید محصولات متنوع و با کیفیت بخشی از بازار را تصرف کرده است.

 

بهترین برند (مارک) مایکروویو (مایکروفر) توکار

بهترین مارک مایکروویو مایکروفر کامپکت

شرکت های کمتری نسبت به تولید مایکروویو توکار اقدام کرده اند. یکی از علت ها وجود تحریم ها و سختی تامین قطعات مایکروویو است. اما در این میان شرکت پرنبان استیل چند مدل مایکروویو تولید کرده که مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. مایکرووبو پرنیان استیل با قطعات وارداتی و با کیفیت تولید می شود ( در قسمت فر توکار پرنیان استیل ببینید ). شرکت کن نیز به تازگی چند مدل کامپکت تولید کرده است. کامپکت یا مایکروفر ، کار مایکروویو و فر را انجام می دهد. کامپکت های کن را در بخش فر توکار کن فروشگاه ایران هود مشاهده کنید.

 

بهترین برند شیرآلات

بهترین مارک شیرآلات آشپزخانه

در گدشته شرکت های تولید کننده تجهیزات آشپزخانه نیز، شیرآلات تولید می کردند. امروزه با توجه به بروز شدن طراحی ها و همچنین نیاز به کالاهای با کیفیت بالاتر و تنوع بیشتر ، تولید شیرآلات ساختمانی، صنعتی تخصصی شده است. از جمله شرکت های بسیار مطرح و معروف تولید کننده شیرآلات در ایران می توان به شرکت قهرمان ، البرز روز و درخشان اشاره کرد. شیرآلات البرز روز ، شیرآلات درخشان و شیرآلات قهرمان همگی دارای تنوع بسیار بالا و کیفیت عالی می باشد.

این شرکت ها انواع شیرآلات آشپزخانه مانند شیر ظرفشویی علم ثابت، فنری ، شاوری و دومنظوره در رنگ های متنوع تولید می کند. از جدید ترین نوع شیرآلات آشپزخانه می توان به شیر روگازی یا همان شیر قابلمه پر کن اشاره کرد. این شیر در قسمت بالای اجاف گاز نصب شده و برای پر کردن ظروف روی اجاق گاز استفاده می شود . از جمله پرفروش ترین این مدل شیر می توان شیر روگازی (قابلمه پرکن) البرز روز مدل پلاتو را نام برد.

 

جمع بندی نهایی در مورد بهترین برند تجهیزات آشپزخانه

 

امروزه اکثر شرکت ها حتی شرکت های تازه تاسیس نیز بسیار محصولات با کیفیت و کارآمدی تولید می کنند. اما در این مقاله معروف ترین و محبوب ترین تولید کننده گان را معرفی کردیم و به پرفروش ترین مجصول تولیدی آن شرکت نیز پرداختیم. اگر از محصول برندی خوشتان آمد و آن محصول در این لیست نبود، با تحقیق در مورد کیفیت و گارانتی آن محصول با خیال آسوده انتخاب خود را انجام دهید. این مقاله صرفا معرفی پر فروش ترین برندها و محصولاتشان بود و نباید ملاک اصلی انتخاب شما باشد.

 

قبل از خرید شیر آشپزخانه، مقاله راهنمای جامع و نکات خرید شیر ظرفشویی آشپزخانه را بخوانید.