نمایشگاه کابینت در تنکابن شهسوار قیمت کابینت ام دی اف

طراحی، ساخت و اجرا انواع کابینت و کمد دیواری در تنکابن شهسوار و شهرهای اطراف (رامسر، عباس آباد، نشتارود، متل قو، چالوس، نوشهر، ولی آباد و …)

اجرای شیک ترین و لوکس ترین طرح های دکوراسیون داخلی MDF ، چوب ، لترون

تولید و نصب انواع کابینت ام دی اف MDF ، های گلاس ، ممبران ، انزو ، نئوکلاسیک ، چوبی و …

تولبد وا اجرا انواع کمد چهارچوبی و باکسی ، کتابخانه، دراور ، جاکفشی، کلوزت روم و …

طراحی و اجرای دکوراسیون انواع فروشگاه ، مغازه ، بوتیک و …

بهترین کیفیت و قیمت کابینت ام دی اف ، کمد دیواری و انواع دکوراسیون داخلی و فروشگاهی در تنکابن

کابینت سازی در تنکابن شهسوار

بازدید، اندازه گیری و مشاوره رایگان             تماس:   09118993417  اویسی

قیمت کابینت در تنکابن (شهسوار):

قیمت کابینت ام دی اف متری

قیمت کابینت هایگلاس ترک متری

قیمت کابینت ممبران با روکش کره ای متری

قیمت کابینت نئوکلاسیک با روکش وکیوم متری

قیمت کابینت نئوکلاسیک با رنگ پلی استر متری

قیمت کابینت نئوکلاسیک با رنگ پلی یورتان متری

قیمت کابینت انرو با ورق 25 میل و روکش وکیوم متری

قیمت کابینت انرو با ورق 25 میل و رنگ پلی یورتان متری

قیمت کابینت انرو با ورق 25 میل و رنگ پولیش متری

قیمت کابینت انرو با ورق 32 میل و روکش وکیوم متری

قیمت کابینت انرو با ورق 32 میل و رنگ پلی یورتان متری

قیمت کابینت انرو با ورق 32 میل و رنگ پولیش متری

– کابینت ام دی اف در تنکابن + قیمت

کابینت ام دی اف قیمت در تنکابن شهسوار

کابینت ام دی اف MDF چیست؟ قیمت کابینت ام دی اف در تنکابن چقدر است؟ بهترین جنس ام دی اف کدام است؟ قیمت کابینت ام دی اف متری چقدر است؟ چه چیزهایی روی قیمت کابینت ام دی اف تاثیر گذار است؟

کابینت ام دی اف همانطور که از نامش پیداست از ورق ام دی اف تولید می شود. کابینت از دو بخش اصلی بدنه و درب تشکیل می شود. تقریبا می توان گفت که در انواع کابینت ام دی اف ، بدنه از جنس ام دی اف و رنگ سفید صابونی ساخته می شود. و قسمتی که انواع کابینت را از یکدیگر متمایز می کند درب کابینت است. در کابینت ام دی اف یا همان کابینت ام دی اف معمولی درب های کابینت از ام دی اف با روکش ملامینه تولید می شود که به آن ام دی اف مات نیز گفته می شود.

ام دی اف مات در طیف رنگی بسیار متنوع و با طرح های گوناگون بسیار زیبایی تولید می شود و تقریبا برای هر سلیقه ای رنگ و طرح دارد. این ام دی اف در رنگ های سفید و کرم تا طرح های چوب و رنگهای بسیار شاد و هر طرح و رنگی که فکرش را می کنید تولید می شود. این نوع ورق هم به صورت تخت و هم به صورت فوق برجسته موجود است.

هر متر کابینت شامل یک متر کابینت زمینی و یک متر کابینت دیواری است. کابینت استاندارد زمینی دارای ابعادی به عرض 55 سانت و ارتفاع 72 سانتی متر است که با نصب پایه 14 سانتی ارتفاع آن 86 سانت می شود. صفحه کابینت هم در ضخامت 3 سانتی متر و 5 سانتی متری به انتخاب مشتری روی کابینت اجرا می شود. کابینت دیواری دارای عرض 30 و ارتفاع استاندارد 70 سانتی متر است.

کابینت دیواری در ارتفاع 80 ، 90 ، 100، 110 و 120 سانتی متر نیز تولید و اجرا می شود و با افزایش اندازه قیمت آن نیز بیشتر می شود. عواملی که در قیمت کابینت تاثیرگذار است شامل اندازه کابینت ، نوع یراق، تعداد رنگ های بکار رفته، تعداد کشو و… می باشد.

ما تضمین می کنیم ، بهترین کیفیت و بهترین قیمت کابینت ام دی اف MDF در تنکابن (شهسوار، نشتارود، رامسر، ولی آباد، عباس آباد، متل قو و …) را برای شما اجرا می کنیم

– کابینت هایگلاس (ام دی اف براق – AGT – سیتک – ALKI و … ) قیمت تنکابن

کابینت هایگلاس قیمت در تنکابن شهسوار

کابینت هایگلس نوع دیگری از کابینت است که قسمت درب و نمای آن از ورق های ام دی اف MDF با روکش هایگلاس تولید می شود. قسمت بدنه کابینت های گلاس نیز مانند سایر کابینت ها از ام دی اف سفید صابونی ساخته می شود. قیمت کابینت هایگلاس از قیمت کابینت ام دی اف معمولی بیشتر است و این مورد بخاطر کوچکتر بودن سایز ورق MDF های گلس و بالاتر بودن قیمت آن نسبت به ام دی اف معمولی است. (ابعاد ورق ام دی اف معمولی 366 در 183 سانتی متر و ابعاد MDF هایگلاس 122 در 244 سانتی متر است)

ورق های هایگلس نیز در رنگ های بسیار متنوعی از براق تا سوپر مات و مدل های ساده و طرح دار تولید می شود. قیمت کابینت هایگلاس نیز مانند کابینت ام دی اف معمولی بصورت متری محاسبه می شود. قیمت کابینت هایگلس به نوع ورق استفاده شده (ترک یا ایرانی) ، نوع یراق ، تعداد کشو ، تعداد رنگ ، نوع طرح (ساده یا حجم دار) و … بستگی دارد. بهترین قیمت کابینت در شهسوار (تنکابن) و شهرهای اطراف را از ما بخواهید.

بهترین کیفیت و قیمت کابینت هایگلاس در شهسوار (تنکابن، عباس آباد، نشتارود، رامسر، متل قو، کلارآباد و …) را ازما بخواهید.

– کابینت ممبران (کلاسیک – وکیوم) + قیمت MDF در شهسوار

کابینت ممبران وکیوم قیمت در تنکابن شهسوار

کابینت ممبران که با نام های کابینت کلاسیک و یا کابینت وکیوم نیز معروف هست طرفداران بسیاری دارد. دراین نوع کابینت بدنه از ام دی اف MDF سفید است ولی برای قسمت نما و درب از ورق ام دی اف معمولی یا هایگلاس استفاده نمی شود. برای قسمت نما و درب کابینت ممبران ، بسته به نوع طرح و نقش مورد نظر مشتری ، ورق های MDF یکرو خام ( در این نوع ورق ام دی اف فقط یک طرف ورق روکش سفید ساده دارد و طرف دیگر MDF خام است و روکش ندارد) با دستگاه CNC حک می شود . سپس بعد از پرداخت (سنباده کاری) ، قسمت خام ورق که حالا با سی ان سی حکاکی شده به چسب آغشته می شود و به وسیله دستگاه وکیوم روکش می شود.

در کابینت ممبران قسمت درب ها دیگر فقط یک سطح صاف نیست و نقش مورد نظر مشتری روی آن حک می شود. نوع طرح درب و نوع روکش باعث می شود تا تنوع بسیار زیادی از طرح و نقش برای انتخاب در دسترس باشد. کابینت کاسیک با توجه به توع متریال مصرفی و مهارت شخص اوپراتور کیفیت های متفاوتی دارد.

قیمت کابینت ممبران به نوع ورق MDF مصرفی، نوع چسب و نوع روکش بستگی دارد. و مواد مصرفی در کابینت ممبران بسیار حائز اهمیت است زیرا ورق های ارزان قیمت تراکم کمتری دارد و اصطلاحا درب تاب می گیرد و یا بعد از سی ان سی سطح بسیار ناهمواری می دهد که قابل پرداخت نیست و نمای بدی نشان می دهد. چسب و روکش ارزان قیمت نیز باعث می شود تا بعد از مدتی روکش از ام دی اف جدا شود.

برای اجرای کابینت ممبران با بهترین کیفیت و قیمت در تنکابن (رامسر، عباس آباد، متل قو، نشتارود و …) تماس بگیرید.

– کابینت نئوکلاسیک و قیمت در تنکابن

کابینت نیوکلاسیک قیمت در تنکابن شهسوار

کابینت نیوکلاسیک نیز یک نوع از کابینت کلاسیک است که نوع درب این کابینت آن را از کابینت کلاسیک متمایز می کند. برای ساخت درب کابینت نئوکلاسیک قسمت میانی درب به وسیله سی ان سی تراشیده می شود و یک قاب دور درب باقی می ماند که شبیه درب های قدیمی (کلاسیک) می شود. بعد از پرداخت درب، بسته به نظر مشتری قطعه روکش شده و یا رنگ می شود.

با توجه به زمان بر بودن تولید درب ها و همچنین بالاتر بودن قیمت روکش مناسب با کابینت نیوکلاسیک (یا رنگ پلی اورتان) ، قیمت تمام شده کابینت نئوکلاسیک از کابینت کلاسیک یا ممیران اندکی بیشتر است. ولی بخاطر طرح ساده، شیک و جذابی که دارد این نوع کابینت جدیدا بیشترین تقاضا را در میان کابینت های کلاسیک دارد.

برای مشاوره و اندازه گیری رایگان جهت طراحی و اجرا کابینت نئوکلاسیک با بهترین کیفیت و قیمت در شهسوار و شهرهای اطراف (رامسر، ولی آباد، متل قو، کلارآباد، عباس آباد، نشتارود، هچیرود، سادات شهر، کتالم، نوشهر، چالوس ، سلیمان آباد، 2000 و …) با ما تماس بگیرید

– کابینت انزو و قیمت در شهسوار

کابینت انزو قیمت در تنکابن شهسوار

کابینت انزو که به آن کابینت پولیش نیز گفته می شود، مانند کابینت نئوکلاسیک ، نوعی از کابینت کلاسیک محسوب می شود. برای تولید درب این نوع کابینت از ورق ام دی اف یکرو خام با ضخامت 25 میلیمتر استفاده می شود. برای تولید درب کابینت انزو دورتادور درب به وسیله CNC با ابزار وی شکل ، ابزار می خورد. سپس پرداخت شده و بعد از آن رنگ و پولیش می شود. البته در برخی موارد برای کاهش هزینه بنا به سلیقه مشتری از روکش وکیوم بجای رنگ و پولیش استفاده می شود.

کابینت پولیش یا همان انزو با توجه به ضخیم تر بودن ورق MDF و همچنین هزینه بیشتر رنگ پولیش نسبت به روکش ممبران و استفاده از یراق با کیفیت بهتر و فدرت بیشتر برای مهار درب کابینت انزو که سنگین تر از سایر کابینت هاست، قیمت بیشتری نسبت به سایر کابینت ها دارد.

برای طراحی و ساخت کابینت انزو در تنکابن با ما تماس بگیرید.

بازدید، اندازه گیری و مشاوره رایگان             تماس:   09118993417  اویسی