شماره خدمات پس از فروش کارخانه میلان برنز (میلاد)

شماره خدمات پس از فروش میلان (میلاد)                91009831-021

 

برای دریافت خدمات پس از فروش میلان (میلاد) که شامل نصب هود میلان (میلاد) ، نصب اجاق گاز صفحه ای میلاد (میلان برنز) ، نصب فر توکار میلاد (میلان) و دیگر خدمات از قبیل گارانتی ، تعمیرات و … با یکی از شماره های بالا تماس بگیرد. توجه بفرمایید که در هر شهری که هستید با تماس با این شماره ها ، نزدیکترین تکنسین شرکت میلاد (میلان) به محل مورد نظر شما اعزام می شود.

 

خدمات پس از فروش میلان در مازندران

خدمات پس از فروش مبلان در مازندران

 

مدت زمان ضمانت سینک میلان 10 سال از تاریخ فاکتور فروش طبق قوانین شرکت میلاد (میلان برنز)
مدت زمان ضمانت اجاق گاز صفحه ای میلان (میلاد) 18 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش حداقل 10 ساله
مدت زمان ضمانت هود میلان (میلاد) 18 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش حداقل 10 ساله
مدت زمان ضمانت فر و مایکروویو میلان (میلاد) 18 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش حداقل 10 ساله

 

به این نکته توجه داشته باشید که برای نصب هود آشپزخانه میلاد (میلان برنز) ، اجاق گاز صفحه ای میلان ( میلاد) و فر توکار میلان (میلاد) حتما باید به شماره خدمات پس از فروش میلان (میلاد) تماس بگیرید تا متخصص مورد تایید شرکت برای شما اعزام شود. در صورت نصب هود ، اجاق گاز و فر توسط افرادی غیر از شرکت میلان (میلاد) ، گارانتی محصولات فاقد اعتبار می شود. حتی الامکان برای اطمینان بیشتر ، کارتن محصولات را باز نکنید تا افراد شرکت برای نصب به محل مورد نظر شما بیایند.

 

اگر محصولات میلان (میلاد) را هنوز تهیه نکرده اید فروشگاه ایران هود بعنوان نمایندگی فروش اینترنتی محصولات میلان (میلاد)، تمامی محصولات میلاد (میلان) را با بالاترین درصد تخفیف و ضمانت اصالت کالا عرضه می نماید. برای دریافت مشاوره پیش از خرید و خرید با بهترین قیمت می توانید روی آیکون واتساپ که در گوشه پایین سمت چپ قرار گرفته کلیک کنید و در واتساپ پیغام بگذارید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما پاسخ می دهند. پیغام بگذارید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما پاسخ می دهند.