نمایندگی فروش آلتون در مازندران

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش آلتون (ALTON) در مازندران (ساری ، آمل ، بابل ، قائمشهر ، محمودآباد ، نور ، چالوس ، نوشهر ، تنکابن ، رامسر و …) است . در این فروشگاه تمامی محصولات تولیدی شرکت آلتون شامل هود، سینک ، اجاق گاز صفحه ای (رومیزی) ، فر توکار عرضه می شود.

 

↓↓↓ با بهترین قیمت خرید کنید ↓↓↓

خرید هود آلتون خرید اجاق گاز صفحه ای آلتون
خرید فر توکار آلتون

 

همانطور که می دانید شرکت آلتون از محبوب ترین برندهای تولید کننده تجهیزات آشپزخانه در ایران است. این شرکت با تکیه بر دانش متخصصان مجرب و بکارگیری ماشین آلات روز دنیا و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب ، همواره کیفیت محصولات خود را در سطح عالی نگه داشته و روزبروز در حال پیشرفت می باشد.

در فروشگاه ایران هود (نمایندگی فروش اینترنتی آلتون در مازندران) تمامی محصولات آلتون که شرکت تولید می کند قابل عرضه می باشد. امکان ارسال محصولات به شهرهای مازندران (آمل ، بابل ، قائمشهر، ساری ، نکا ، بهشهر ، بابلسر ، محمودآباد ، نور ، نوشهر ، چالوس ، تنکابن ، رامسر ، نشتارود ، عباس آباد و …) و حتی تمام شهر های سایر استان های کشور (گیلان ، گلستان ، سمنان ، خراسان ، آذربایجان ، اردبیل ، یزد ، تهران ، قم ، اصفهان ، خوزستان ، ایلام ، فارس ، بوشهر ، کرمان ، کهگیلویه و بویراحمد ، مرکزی ، زنجان ، هرمزگان و …) وجود دارد. در این فروشگاه تمامی محصولات آلتون با بالاترین درصد تخفیف عرضه شده و دارای ضمانت اصالات کالا می باشد.

 

توجه داشته باشید که برای نصب ، گارانتی و تعمیرات محصولات آلتون با شماره خدمات پس از فروش آلتون (71396-021) تماس بگیرید . این شماره برای سراسر کشور است و بعد از تماس نزدیکترین متخصص به محل مورد نظر شما اعزام می شود.

برای دریافت مشاوره پیش از خرید و خرید با بهترین قیمت می توانید روی آیکون واتساپ که در گوشه پایین سمت چپ قرار گرفته کلیک کنید و در واتساپ پیغام بگذارید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما پاسخ می دهند. پیغام بگذارید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما پاسخ می دهند.