شماره خدمات پس از فروش پرنیان استیل

شماره خدمات پس از فروش پرنیان استیل                     53146-021

 

برای دریافت خدمات پس از فروش محصولات پرنیان استیل (اجاق گاز صفحه ای ، هود آشپزخانه ، سینک ظرفشویی ، فر و مایکروویو توکار ) می توانید با شماره شرکت پرنیان استیل (واحد خدمات پس از فروش پرنیان استیل) 53146-021 تماس بگیرید و یا حرف R را به شماره 10007924 پیامک کنید . خدمات پس از فروش پرنیان استیل شامل نصب ، راه اندازی و تعمیرات می باشد. در جدول زیر مدت گارانتی محصولات پرنیان استیل ذکر شده است.

 

 

مدت زمان ضمانت سینک پرنیان استیل 10 سال از تاریخ فاکتور فروش طبق قوانین شرکت پرنیان استیل
مدت زمان ضمانت اجاق گاز صفحه ای پرنیان استیل 18 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش حداقل 10 ساله
مدت زمان ضمانت هود پرنیان استیل 24 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش حداقل 10 ساله
مدت زمان ضمانت فر و مایکروویو پرنیان استیل  18 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش حداقل 10 ساله

 

به این نکته توجه داشته باشید که هود آشپزخانه پرنیان استیل ، اجاق گاز صفحه ای پرنیان استیل و فر و مایکروویو پرنیان استیل باید حتما توسط افراد متخصص شرکت پرنیان استیل نصب شود . در غیر اینصورت فاقد گارانتی می باشد. برای درخواست نصب محصولات پرنیان استیل با شماره خدمات پس از فروش پرنیان استیل (53146-021) تماس بگیرید و یا حرف R را به سامانه پیامکی 10007924 ارسال کنید.

 

همچنین اگر تاکنون محصولات پرنیان استیل را تهیه نکرده اید، فروشگاه ایران هود بعنوان نمایندگی فروش اینترنتی پرنیان استیل، تمامی محصولات پرنیان استیل را با بالاترین درصد تخفیف و ضمانت اصالت کالا عرضه می نماید. برای دریافت مشاوره پیش از خرید و خرید با بهترین قیمت می توانید روی آیکون واتساپ که در گوشه پایین سمت چپ قرار گرفته کلیک کنید و در واتساپ پیغام بگذارید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما پاسخ می دهند. پیغام بگذارید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما پاسخ می دهند.