روشویی کابینتی کاکتوس مدل سیمکان 50 طرح چوب 2002

 

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش انواع کابین روشویی (روشویی کابینت دار) در تنکابن و مازندران است. در فروشگاه ایران هود انواع برندهای مطرح و معتبر کابین روشویی از جمله کاکتوس ، سانای ، میکائیل عرضه می شود. در صورتیکه در شهر تنکابن (شهسوار) و یا شهر های اطراف مثل رامسر ، نشتارود ، عباس آباد ، سلمان شهر (متل قو ) ، کلارآباد ، هچیرود ، کلاردشت ، عباس آباد ، چالوس و یا نوشهر هستید. می توانید سفارش خود را بصورت تلفنی و یا اینترنتی ، و یا حضوری (محل فروشگاه ابران هود: تنکابن ، چهارراه هفت تیر ، خیابان شهید حاتمیان ، نبش ابن سینا غربی) ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان سفارش شما آماده تحویل است که هم به صورت حضوری می توانید تحوبل بگیرید و هم امکان ارسال برای مشتری وجود دارد.

نمایندگی فروش انواع کابینت روشویی – روشویی کابینتی – روشویی کابینت دار – کابین روشویی – پی وی سی PVC  در تنکابن (شهسوار) – رامسر – عباس آباد – نشتارود – ولی آباد – شیرود – نمک آبرود – هچیرود

 

↓↓↓ با بهترین قیمت خرید کنید ↓↓↓

خرید روشویی کابینتی کاکتوس

خرید روشویی کابینتی سانای

 

برای مشاوره پیش از خرید می توانید با شماره 09118993417 تماس گرفته و یا در واتساپ پیام ارسال کنید. هدف فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش کابینت روشویی در تنکابن (شهسوار) ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می یاشد.

 

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش لوله و اتصالات نیوپایپ در تنکابن تا 25 درصد تخفیف

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش لوله و اتصالات آذین لوله در تنکابن تا 25 درصد تخفیف

 

خرید روشویی کابینتی

 

فولست چیست؟

کابین روشویی یا روشویی کابینت دار معمولا متشکل از یک کابین از جنس پی وی سی (PVC) ، کاسه روشویی از جنس چینی، سنگ ، سرامیک و یا کورین و آینه و باکس پی وی سی است. به مجموعه کابین روشویی و کاسه روشویی ، نیم ست و به مجموعه نیم ست به همراه آینه و آبنه باکس ، فول ست گفته می شود. نوع متریال به کار رفته در قیمت فولست روشویی بسیار تاثیر گذار است.

مهمترین نکته در کابین روشویی ضد آب بودن آن است. چون کابینت روشویی به صورت مستقیم در معرض آب قرار دارد باید از جنس پی وی سی PVC تولید شود . نکته بعدی زیبایی ، ظرافت و کیفیت تولید است. انواع کابینت روشویی تولید می شود تا نظر هر سلیقه ای را حلب کند و با هر طرح و دکوری همخوانی داشته باشد.

 

معرفی چند فول ست روشویی پرفروش در فروشگاه ایران هود (نمایندگی فروش فولست روشویی در تنکابن):

 

1- کابین روشویی سیمکان

این مدل روشویی کابینت دار تقریبا پرفروش ترین روشویی بازار است. صفحه و کاسه روشویی این ست از سنگ سیمکان است و برای همین به کابین روشویی سیمکان معروف شده است. این فولست در رنگهای سفید، طرح چوب و طوسی و همچنین در ابعاد 40 ، 50 و 60 سانتی متر تولید می شود.

روشویی کابینتی کاکتوس مدل سیمکان 50 طرح چوب 2002

کابین روشویی کاکتوس مدل سیمکان سفید 1002

 

2- روشویی کابینت دار آرال

این روشویی در ابعاد 40 ، 50 و 60 سانتی متر و در رنگ سفید و طرح چوب تولید می شود.

کابین روشویی کاکتوس مدل آرال سفید 1006

روشویی کابینتی کاکتوس مدل آرال طرح چوب 2006

 

 

3- کابین روشویی رمینی

این فولست برای سرویس های کوچک کاربردی است.

کابین روشویی کاکتوس مدل رمینی سفید 1008 روشویی کابینتی کاکتوس مدل رمینی طرح چوب 2008

 

4- کابین روشویی آندره

این فولست کمترین عرض را در میان سایر روشویی های کابینتی دارد و برای فضاهای کوچک بسیار مناسب و کاربردی است. این فولست در دو رنگ سفید و طرح چوب تولید می شود.

کابین روشویی کاکتوس مدل آندره سفید 1009 روشویی کابینتی کاکتوس مدل آندره طرح چوب 2009

 

5- روشویی کابینتی یونیک

فول ست بسیار زیبا و لوکس

روشویی کابینتی کاکتوس مدل یونیک طرح چوب 5005 کابین روشویی کاکتوس مدل یونیک سفید 4004

 

6- کابین روشویی طرح بامبو

این مدل روشویی کابینت دار در رنگهای مختلف و معمولا با ابعاد 60 در 40 سانتی متر تولید می شود.

کابین روشویی میکائیل مدل 916 کابین روشویی سانای مدل 1116

 

7- دیگر مدل های پرطرفدار

روشویی کابینتی میکائیل مدل 9064 روشویی کابینت دار میکائیل مدل 9065 کابین روشویی میکائیل مدل 9069 روشویی کابینتی سانای مدل 1115 روشویی کابینت دار سانای مدل 1152 کابینت روشویی میکائیل مدل 913 کابینت روشویی سانای مدل 1124

 

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش انواع کابین روشویی، روشویی کابینت دار، روشویی پی وی سی (PVC) ، فولست روشویی در تنکابن

09118993417

01154223215