نمایندگی فروش بیمکث در مازندران

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش بیمکث در مازندران (ساری ، آمل ، بابل ، قائمشهر ، محمودآباد ، نور ، چالوس ، نوشهر ، تنکابن ، رامسر و …) است . در این فروشگاه تمامی محصولات تولیدی شرکت بیمکث شامل هود، سینک ، اجاق گاز صفحه ای (رومیزی) ، اجاق برقی و فر توکار عرضه می شود.

شرکت بیمکث از قدیمی ترین تولید کنندگان تجهیزات توکار آشپزخانه است. این شرکت باسابقه ، از محبوب ترین و معروف ترین تولید کنندگان در این حوزه می باشد. فروشگاه ایران هود به عنوان نمایندگی فروش هود بیمکث در مازندران ، همچنین نمایندگی اجاق گاز، اجاق برقی، فر و سینک بیمکث در مازندران آمادگی ارسال کلیه محصولات به سراسر مازندران و سایر نقاط کشور را دارد.

 

↓↓↓ با بهترین قیمت خرید کنید ↓↓↓

خرید هود بیمکث خرید اجاق گاز صفحه ای بیمکث خرید فر توکار بیمکث

 

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش لوله و اتصالات آذین لوله در مازندران و نمایندگی فروش لوله و اتصالات نیوپایپ در مازندران نیز می باشد و تا 25 درصد تخفیف برای شما لحاظ می کند

 

در فروشگاه ایران هود (نمایندگی بیمکث در مازندران) تمامی محصولات بیمکث که شرکت تولید می کند قابل عرضه می باشد. امکان ارسال محصولات به شهرهای مازندران (آمل ، بابل ، قائمشهر، ساری ، نکا ، بهشهر ، بابلسر ، محمودآباد ، نور ، نوشهر ، چالوس ، تنکابن ، رامسر ، نشتارود ، عباس آباد و …) و حتی تمام شهر های سایر استان های کشور (گیلان ، گلستان ، سمنان ، خراسان ، آذربایجان ، اردبیل ، یزد ، تهران ، قم ، اصفهان ، خوزستان ، ایلام ، فارس ، بوشهر ، کرمان ، کهگیلویه و بویراحمد ، مرکزی ، زنجان ، هرمزگان و …) وجود دارد. در این فروشگاه تمامی محصولات بیمکث با بالاترین درصد تخفیف عرضه شده و دارای ضمانت اصالات کالا می باشد.

 

 توجه داشته باشید که برای دریافت خدمات پس از فروش از قبیل نصب ، گارانتی و تعمیرات باید با شماره شماره خدمات پس از فروش بیمکث (7319-021) تماس بگیرید. این شماره برای سراسر کشور بوده و با تماس با این شماره نزدیکترین تکنسین به محل مورد نظر شما اعزام می شود.

برای دریافت مشاوره پیش از خرید و خرید با بهترین قیمت می توانید روی آیکون واتساپ که در گوشه پایین سمت چپ قرار گرفته کلیک کنید و در واتساپ پیغام بگذارید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما پاسخ می دهند. پیغام بگذارید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما پاسخ می دهند.

 

 

دانلود فایل PDF:  کاتالوگ بیمکث

 

 

برای تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی از نماینگی شهر خود کلیک کنید:

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در شرق مازندران

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در غرب مازندران