نمایندگی فروش میلاد (میلان) در گیلان

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش میلاد (میلان) در گیلان (رشت ، رودسر ، لنگرود ، لاهیجان ، آستانه اشرفیه ، بندر انزلی ، رضوانشهر ، تالش ، آستارا ، سیاهکل ، رودبار، شفت ، فومن ، ماسال و …) است . در این فروشگاه تمامی محصولات تولیدی شرکت میلاد (میلان) شامل هود، سینک ، اجاق گاز صفحه ای (رومیزی) ، اجاق برقی و فر توکار عرضه می شود.

شرکت میلاد از قدیمی ترین تولید کنندگان تجهیزات توکار آشپزخانه است که در گذشته با نام میلان مشهور بوده و امروزه با هر دو نام میلاد و میلان شناخته می شود. این شرکت باسابقه ، از محبوب ترین تولید کنندگان در این حوزه می باشد و به واسط تولید محصولات اقتصادی با گارنتی معتبر و گسترده بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. فروشگاه ایران هود به عنوان نمایندگی فروش اینترنتی میلاد (میلان) در گیلان آمادگی ارسال کلیه محصولات به سراسر گیلان و مازندران و سایر نقاط کشور را دارد.

 

↓↓↓ با بهترین قیمت خرید کنید ↓↓↓

خرید هود میلاد خرید اجاق گاز صفحه ای میلاد

 

در فروشگاه ایران هود (نمایندگی میلاد در گیلان ) تمامی محصولات میلاد که شرکت تولید می کند قابل عرضه می باشد. امکان ارسال محصولات به شهرهای گیلان (رشت ، رودسر ، لنگرود ، لاهیجان ، آستانه اشرفیه ، بندر انزلی ، رضوانشهر ، تالش ، آستارا ، سیاهکل ، رودبار، شفت ، فومن ، ماسال و …) و حتی تمام شهر های سایر استان های کشور ( گلستان ، سمنان ، خراسان ، آذربایجان ، اردبیل ، یزد ، تهران ، قم ، اصفهان ، خوزستان ، ایلام ، فارس ، بوشهر ، کرمان ، کهگیلویه و بویراحمد ، مرکزی ، زنجان ، هرمزگان و …) وجود دارد. در این فروشگاه تمامی محصولات میلاد ( میلان ) با بالاترین درصد تخفیف عرضه شده و دارای ضمانت اصالات کالا می باشد.

توجه داشته باشید که فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش میلان (میلاد) را دارد و برای دریافت خدمات پس از فروش (از قبیل نصب، تعمیرات، تامین قطعات و …) باید با شماره خدمات پس از فروش میلان (میلاد) (91009831-021) تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره پیش از خرید و خرید با بهترین قیمت می توانید روی آیکون واتساپ که در گوشه پایین سمت چپ قرار گرفته کلیک کنید و در واتساپ پیغام بگذارید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما پاسخ می دهند. پیغام بگذارید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما پاسخ می دهند.

 

خدمات پس از فروش میلان در مازندران

خدمات پس از فروش مبلان در مازندران

 

دانلود فایل PDF:  کاتالوگ محصولات میلاد (میلان)

 

 

برای تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی از نماینگی شهر خود کلیک کنید:  نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در گیلان