بهترین مدل توالت فرنگی گلسار

بهترین مدل توالت فرنگی گلسار قطعا مدلی است که برای شما مناسب باشد و نیاز شما را مرتفع کند. برخی در جستجوی بزرگترین مدل توالت فرنگی گلسار ، کوچکترین مدل توالت فرنگی گلسار و یا پرفروش ترین مدل توالت فرنگی گلسار هستند. تمام این سوالات در این مقاله پاسخ داده خواهد شد. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

شرکت گلسار فارس یکی از بهترین و محبوب ترین تولید کنندگان چینی آلات بهداشتی در ایران است که بخش قابل توجهی از تولیدات خود را به دیگر کشور ها صادر می کند. کیفیت محصولات گلسار فارس در سطح عالی بوده و تمام انتظارات مشتریان خود را پاسخ داده است. برای انتخاب بهترین مدل توالت فرنگی باید پارامترهایی را در نظر داشته باشید . از جمله مهمترین پارمترها سایز توالت فرنگی، اندازه آکس و قطر خروجی است.

 

بزرگترین مدل توالت فرنگی گلسار

 

توالت فرنگی مدل پلاتوس بزرگترین ابعاد را در بین توالت فرنگی های گلسار فارس دارد. این مدل دارای ابعادی به طول 72.5 و عرض 41.5 سانتی متر بوده و ارتفاع تکیه گاه آن 7.5 سانتی متر است. قطر خروجی مدل پلاتوس 10 سانتی متر می باشد و سیستم تخلیه آن واش دان یا آبشاری است. این مدل با دو نوع آکس تولید می شود ، آکس 19 سانتی متر و آکس 25 سانتی متر.

توجه داشته باشید که اگر فضای کافی برای توالت فرنگی با ابعاد بزرگ دارید ، این مدل گزینه بسیار ایده آلی برای شماست . و اگر اندازه خروجی و آکس با مشخصات مکان مورد نطر شما همخوانی دارد این مدل قطعا بهترین مدل توالت فرنگی گلسار برای شماست.

برای خرید توالت فرنگی گلسار مدل پلاتوس با بهترین قیمت کلیک کنید

توالت فرنگی پلاتوس گلسار فارس

کوچکترین مدل توالت فرنگی گلسار

 

توالت فرنگی مدل آستر و مدل هلیا 60 کوچکترین اندازه را در میان توالت فرنگی های گلسار دارد. مدل آستر دارای طول 63 ، عرض 39 و ارتفاع 67 سانتی متر است . قطر خروجی مدل آستر 9.5 و آکس آن 20 سانتی متر است. در مقابل مدل هلیا 60 دارای ابعادی به طول 65.5 ، عرض 35 و ارتفاع 65 سانتی متر است . اندازه آکس مدل هلیا 19 و قطر خروجی آن 19 سانتی متر است.

مدل آستر دارای طراحی مربعی شکل است . دیواره های کناری مدل آستر کاملا پوشیده است. در مقابل مدل هلیا 60 داری طراحی بیضی گون بوده و دیواره کناری آن باز است که کمی فرایند نظافت بدنه را سخت می کند. همچنین قیمت مدل هلیا 60 از آستر کمتر است.

در اینجا شما باید تصمیم بگیرید که بین این دو مدل که هردو جزو کوچکترین مدل توالت فرنگی گلسار است کدام مدل بهترین مدل توالت فرنگی گلسار برای شماست . با مقایسه ظاهر، مشخصات آکس و قطر خروجی و بودجه ای که برای این کار درنظر گرفته اید فرایند تصمیم گیری آسان تر خواهد شد.

برای خرید توالت فرنگی گلسار مدل آستر با بهترین قیمت کلیک کنید

توالت فرنگی آستر گلسار فارس

برای خرید توالت فرنگی گلسار مدل هلیا 60 با بهترین قیمت کلیک کنید

توالت فرنگی گلسار مدل هلیا 60

پرفروش ترین مدل توالت فرنگی گلسار

 

و اما پرفروش ترین مدل توالت فرنگی گلسار کدام است ؟؟ البته تمام مدل های توالت فرنگی گلسار پرفروش هستند ولی مدلی که بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد مدل پارمیس سیملس می باشد. توالت فرنگی مدل پارمیس سیملس دارای ابعادی به طول 70 و عرض 40 سانتی متر است . ارتفاع این توالت فرنگی 68 سانتی متر بوده و بطور کلی دارای سایز متوسط می باشد.

قطر توالت فرنگی مدل پارمیس سیملس 10 سانتی متر است و سیستم تخلیه فاضلاب آن بصورت آبشاری (واش دان) می باشد. آکس این مدل 21 سانتی متر بوده و مانند سایر مدل های توالت فرنگی گلسار دارای درب آرامبند و فلاش دو زمانه می باشد. توالت فرنگی مدل پارمیس سیملس بخاطر سایز متوسط ، اندازه خروجی بزرگ ، سیستم تخلیه قدرتمند ، طراحی زیبا و همه پسند و همچنین قیمت مناسب پرفروش ترین مدل توالت فرنگی گلسار است.

برای خرید توالت فرنگی گلسار مدل پارمیس سیملس با بهترین قیمت کلیک کنید

توالت فرنگی گلسار مدل پارمیس سیملس

 

حال که با بزرگترین ، کوچکترین و پرفروش ترین مدل های توالت فرنگی گلسار آشنا شدید با توجه به فضای موجود، سطح بودجه و سلیقه می توانید بهترین مدل توالت فرنگی گلسار را انتخاب کنید . فروشگاه تجهیزات آشپزخانه و لوازم بهداشتی ساختمان ایران هود در کنار شماست تا بهترین ها را انتخاب و با بهترین قیمت خرید کنید.

 

برای دانلود مقاله بهترین (بزرگترین – کوچکترین – پرفروش ترین) مدل توالت فرنگی گلسار کلیک کنید