راهنمای خرید سینک اخوان

بهترین سینک اخوان کدام است؟

پرفروش ترین سینک اخوان کدام مدل است؟

سینک روکار بهتر است یا سینک توکار؟

تفاوت بین سینک فانتزی و نیمه فانتزی چیست؟

کدام سینک اخوان برای آشپزخانه من مناسب است؟

تمام این ها، سوالاتی هستند که در هنگام خرید سینک آشپزخانه به ذهن شما می رسد. یکی از متنوع ترین و باکیفیت ترین سینک های تولید ایران سینک اخوان است که بین مردم بیشترین طرفدار و مشتری را دارد. برای خرید سینک اخوان ابتدا باید بطور کامل با انواع سینک اخوان، مواد اولیه مورد استفاده ، نوع فرایند تولید و دیگر موارد مربوط به سینک آشنا شویم تا بتوانیم بهترین سینک اخوان را برای خرید انتخاب کنیم. پس با ما همراه باشید تا بصورت جامع و کامل با سینک های اخوان آشنا شوید.

 

برا دریافت جدیدترین لیست قیمت اخوان کلیک کنید و در صفحه جدید فایل PDF لیست قیمت را دانلود کنید

 

سینک اخوان

 

شرکت اخوان بزرگترین تولید کننده سینک در خاورمیانه است. سینک های اخوان از ورق های استیل ضد زنگ 304 مرغوب تولید می شود. سینک های اخوان دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و همه سلیفه ها را پوشش می دهد. سینک های اخوان دارای ده سال گارانتی شرکت اخوان هستند. در ادامه به طور کامل سینک های اخوان را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

خانواده محصول

 

سینک های اخوان با توجه به نوع ورق و نوع فرایند تولید و همچنین طرح خود سینک به چند خانواده تقسیم بندی می شود. این خانواده ها شامل موارد زیر هستند:

سینک های فانتزی ، سینک های نیمه فانتزی ، سینک های یک تکه سری 300 ، سینک های R0 (Rect) یا همان سینک های باکسی ، سینک های R25 ، سینک های R70  و سینک های R16 و سینک های زیرکابینتی

 

  • سینک های فانتزی

 

سینک های فانتزی اخوان با ورق 0.8 میلیمتری از جنس استیل ضد زنگ 304 تولید می شود . نوع ورق بکار رفته در سینک های فانتزی اخوان این اجازه را به تولید کننده می دهد که نقش های مختلف و عمیقی روی سینک ایجاد کند.

همین مورد باعث شده که سینک های فانتزی اخوان بیشترین تنوع را میان سایر خانواده سینک ها داشته باشد. مورد دیگری که باعث جذاب تر شدن سینک های فانتزی شده لگن عمیق آن است. سینک های فانتزی اخوان طی فرایند پرس دو مرحله ای تولید می شود .

یعنی لگن و سینی جداگانه پرس شده و به هم متصل می شود . همین موضوع باعث شده تا سینک های فانتزی اخوان دارای لگن عمیق باشد. این عمق لگن در بعضی مدل ها به 24 سانتی متر هم می رسد . مثلا در سینک روکار اخوان مدل 148New و یا سینک توکار اخوان مدل 147New عمق لگن 24 سانتی متر است و این گزینه باعث شده تا این دو سینک جز محبوب ترین و پرفروش ترین سینک های روکار و توکار اخوان باشد.

از پرفروش ترین و بهترین سینک های فانتزی اخوان می توان به مدل های 6New ، 14 ، 72 ، 109 ، 147 ،  159 ، 141 ،  148 ،  74   162 ،  144 ،  25 ،  31 و  111 اشاره کرد.

 

سینک اخوان توکار مدل 147

سینک توکار 147New اخوان

خرید سینک روکار اخوان مدل 148New خرید سینک توکار اخوان مدل 147New

 

  • سینک های نیمه فانتزی

 

سینک های نیمه فانتزی اخوان با ورق 0.6 میلیمتری از جنس استیل ضد زنگ 304 تولید می شود . سینک های نیمه فانتزی برخلاف سینک های فانتزی به صورت یک تکه تولید می شود. کمتر بودن میزان ضخامت ورق بکار رفته در سینک های فانتزی باعث می شود که عمق لگن بدست آمده از فرایند تولید پرس یک تکه سینک های نیمه فانتزی کمتر از سینک های فانتزی باشد.

عمق لگن سینک های نیمه فانتزی بین 14 تا 15 سانتی متر است. نکته دیگر در مورد سینک های نیمه فانتزی این است که به دلیل فرایند تولید پرس یک تکه ضخامت ورق در گوشه های لگن کمتر از نقاط دیگر سینک است.

سینک های فانتزی معمولا با دو نوع زیرآب تولید و عرضه می شود . سینک هایی که دارای زیراب بزرگ هستند با پسوند sp مشخص شده است . با توجه به این موضوع که عمق لگن سینک های نیمه فانتزی کمتر از سینک های فانتزی است بهتر است مدلی که زیراب بزگتری دارد تهیه کنید . زیراب بزرگتر باعث می شود تا سرعت تخلیه آب بیشتر باشد و تا حدودی عیب کم بودن عمق لگن را پوشش می دهد.

سینک های نیمه فانتزی قیمت به مراتب کمتری از سینک های فانتزی دارد . از محبوب ترین و پرفروش ترین سینک های نیمه فانتزی اخوان می توان به مدل های 136SP ،  165SP ،  121SP ،  166SP و  126 اشاره کرد.

 

سینک اخوان روکار مدل 121SP

سینک روکار 121SP اخوان

 

  • سینک های R25

 

سینک های R25 اخوان با  ورق یک میلیمتری از جنس استیل ضد زنگ 304 تولید می شود . تولید سینک های R25 نیز مانند سینک های فانتزی دارای فرایند دو مرحله ای است . یعنی قسمت لگن و سینی به صورت جداگانه پرس شده و بعد به یکدیگر متصل می شود.

فرایند تولید دو مرحله ای با عث می شود عمق لگن به میزان 20 سانتی متر افزایش پیدا کند . سینک های R25 دارای لگن عمیق می باشد. علت نام گذاری سینک های R25 شعاع انحنای لگن است . در واقع شعاع انحنای لگن سینک های R25 ، 25 میلیمتر است.

سینک های R25 دارای کیفیت ساخت فوق العاده ای است و دوام بسیار بالایی دارد . سینک های R25 نسبت به سینک های فانتزی ان قیمت بالاتری دارد . سینک های R25 را می توانید با جای مایع ضرفشویی نیز سفارش دهید . سینک هایی که پسوند s دارند بدون جای مایع اند. از محبوب ترین، پرفروش ترین و بهترین سینک های اخوان R25 می توان به مدل های 300 ،  303 و  304 اشاره کرد.

 

خرید سینک توکار اخوان مدل 304 خرید سینک روکار اخوان مدل 303

 

  • سینک های R70

 

سینک های R70 اخوان با  ورق 0.8 میلیمتری از جنس استیل ضد زنگ 304 تولید می شود . سینک های R70 نیز مانند سینک های R25 و سینک های فانتزی دارای فرایند دو مرحله است . علت نام گذاری سینک های R70 زاویه گوشه های لگن سینک است که شعاعی معادل 70 میلیمتر دارد . سینک های R70 اخوان دارای لگن های عمیق است .

سینک های R70 اخوان در مدل های مختلف با لگن های برابر و یا لگن با اندازه متفاوت تولید می شود . سینک های R70 اخوان با و یا بدون جای مایع ظرفشویی قابل سفارش است.

از محبوب ترین و پرفروش ترین سینک های R70 اخوان می توان مدل های 500 ،  501 ،  502 و  503  نام برد که از جدید ترین سینک های اخوان نیز می باشد.

 

خرید سینک توکار اخوان مدل 500 خرید سینک روکار اخوان مدل 502

 

  • سینک های R16

 

سینک های R16 اخوان با ورق یک میلیمتری از جنس استیل ضد زنگ 304 تولید می شود . لگن و سینی سینک های R16 نیز مانند سینک های R25 ، R70 و سینک های فانتزی به صورت جداگانه پرس و بعدا به یکدیگر متصل می شود . سینک های R16 نیز دارای لگن عمیق بوده و تمام مدل های این خانواده با و یا بدون جای مایع قابل سفارش است . از محبوب ترین مدل های این خانواده می توان به مدل 600 و 601 اشاره کرد.

 

سینک اخوان توکار مدل 600

سینک توکار 600 اخوان

 

  • سینک های یک تکه سری 300

 

سینک های یک تکه سری 300 با ورق های فوق کششی استیل ضد زنگ 304 با ضخامت حدود 0.7 میلیمتری تولید می شود . فرایند تولید سینک های یک تکه سری 300 مانند سینک های نیمه فانتزی است . یعنی سینی و لگن همزمان پرس می شود.

عمق لگن ها بخاطر نوع فرایند تولید حدود 14 تا 15 سانتی متر است و تمام مدل های این خانواده دارای زیراب فانتزی بزرگ است. هنگام انتخاب سینک از خانواده سینک های یک تکه سری 300 باید این نکته را درنظر داشته باشید که ضخامت ورق در لگن ها کمتر از نقاط دیگر است و ممکن از به مرور زمان مشکلاتی ایجاد کند.

سینک های یک تکه سری 300 نیز با و یا بدون جای مایع متصل به سینک قابل سفارش است . از محبوب ترین مدل های این خانواده می توان به مدل های 360 ،  386 ،  386 ،  362  ،  364  و  370 اشاره کرد.

 

 

سینک های سری R0 (Rect) فرایند ساخت متفاوتی با سایر سینک های اخوان دارد. این سینک ها با ورق یک میلیمتری استیل ضد زنگ 304 تولید می شود . برای تولید سینک های سری R0 (Rect) دیگر ورق استیل پرس نمی شود . بلکه ورق ها برش می شود و بعد به یکدیگر متصل می شود . به همین دلیل به این خانواده از سینک های اخوان ، سینک های دست ساز نیز گفته می شود

سینک های سری R0 (Rect) یا همان سینک های دست ساز اخوان ظاهر فوق العاده زیبا و خاصی دارد که باعث شده جز پر فروش ترین سینک های اخوان قرار بگیرد. سینک های سری R0 (Rect) دارای لگن با عمق 20 سانتی متر است و چون زاویه اضلاع لگن 90 درجه است و در واقع شعاع آن صفر است آن را R0 یا Rect می نامند.

تقریبا تمام مدل های سینک های سری R0 (Rect) اخوان پرفروش است و از محبوب ترین و بهترین سینک های اخوان در این خانواده می توان به مدل های 332 ،  342 و  348 اشاره کرد.

 

خرید سینک توکار اخوان مدل 332 خرید سینک توکار اخوان مدل 342

 

  • سینک های زیر کابینتی

 

سینک های زیر کابینتی اخوان به دو صورت تولید می شود . دسته اول فرآیند تولیدی کاملا شبیه به فرآیند تولید سینک های سری R0 (Rect) دارد . در این زیر دسته  سینک ها با ورق یک میلیمتری استیل ضد زنگ 304 تولید می شود .برای تولید سینک های زیر کابینتی دیگر ورق استیل پرس نمی شود . بلکه ورق ها برش می شود و بعد به یکدیگر متصل می شود . به همین دلیل به این زیر دسته از خانواده از سینک های زیر کابینتی اخوان ، سینک های دست ساز زیر کابینتی نیز گفته می شود. مدل های 400 ،  401 ،  402 ،  406 ،  407  ،  408 ،  409 و  410 از بهترین سینک های اخوان از خانواده دست ساز زیر کابینتی است.

زیر دسته دوم از سینک های زیر کابینتی اخوان شبیه به سینک های فانتزی تولید می شود . این مدل از سینک های زیر کابینتی با ورق استیل ضد زنگ 304 با ضخامت 1 میلیمتری تولید می شود . این سینک ها به صورت پرسی تولید می شود و در این مدل ها گوشه های لگن بر خلاف سینک های دست ساز گوشه ها دارای شعاع نرمی است که امر نظافت را راحت تر می کند . مدل های 403 ،  404 و  405 از این دسته است .

 

سینک زیر کابینتی اخوان مدل 402

سینک زیرکابینتی 402 اخوان

 

>>>برای آشنایی با جدیدترین مدل های سینک ظرفشویی اخوان مقاله جدیدترین سینک های اخوان را مطالعه کنید<<<

 

نوع نصب

 

سینک ها بر اساس نوع نصب به سه دسته توکار ، روکار و زیرکابینتی تقسیم بندی می شود. البته سینک های زیرکابینتی را می توان به نوعی در زیر شاخه سینک های توکار قرار داد. شرکت اخوان انواع سینک ها با مدل نصب توکار ، روکار و زیر کابینتی را در مدل های مختلفی تولید می کند.

 

  • سینک روکار

 

برای نصب سینک روکار نیازی نیست تا روی باکسی که برای سینک ساخته شده صفحه کابینت قرار بگیرد. در واقع سینک های روکار به طور کامل یونیت زیر خود را در برمی گیرد. و همین مورد باعث می شود تا آب بندی بهتری در سینک های روکار داشته باشیم. سینک های روکار نیز دارای تنوع خوب است . در برخی مدل ها سینک ها هم به صورت توکار و هم روکار تولید می شود.

 

  • سینک توکار

 

برای نصب سینک های توکار لازم است تا روی یونیتی که بعنوان باکس سینک در نظر گرفته شده صفحه کابینت نصب شده باشد. سینک های توکار هرکدام دارای الگو خاصی است . برای نصب سینک توکار ابتدا صفحه را طبق الگو همان سینک برش داده و به وسیله نوار فوم و چسب آکواریوم به طور کامل سینک و صفحه را آب بندی می کنیم تا آب به صفحه کابینت و باکس زیر سینک ظرفشویی نفوذ نکند.

 

  • سینک زیرکابینتی

 

سینک های زیرکابینتی که به نوعی سینک توکار است نصبی شبیه به سینک توکار دارد. برای استفاده از سینک زیرکابینتی لازم است تا حتما صفحه کابیت ضدآب باشد. یعنی صفحه کابینت از جنس سنگ مثل سنگ کورین و یا کوارتز و موارد مشابه باشد . برای نصب سینک زیرکابینتی ابتدا صفحه کابینت طبق الگو سینک مورد نظر برش می شود و سینک از قسمت زیر صفحه به وسیله چسب به صفحه متصل می شود.

 

ابعاد سینک

 

شرکت تولیدی اخوان ، سینک های ظرفشویی استیل را در طیف گسترده ای از ابعاد تولید می کند. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب سینک در مورد ابعاد سینک ، نوع نصب ، تعداد لگن ، تعداد سینی و حتی نحوه قرارگیری لگن که در سمت چپ یا سمت راست باشد با کابینت کار خود مشورت کنید.

 

لگن و سینی سینک

 

سینک های ظرفشویی با توجه به نوع کاربری مصرف کننده با تعداد لگن مختلف ، ابعاد لگن متفاوت و عمق لگن گوناگون تولید می شود . در انتخاب سینک های ظرفشویی شکل سینی و شکل لگن و همچنین اندازه و عمق لگن کاملا به سلیقه مشتری بستگی دارد . توجه داشته باشید که بهترین سینک اخوان سینکی است با توجه با نیاز شما انتخاب شده باشد.

 

اقلام همراه سینک

 

شرکت اخوان همواره سعی داشته تا جهت رفاه حال مصرف کنندگان با توجه به نیاز مشتریان همزمان با تولید سینک های ظرفشویی ،  اقلامی که در کنار سینک ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرد را نیز تولید کند. این اقلام شامل انواع سبد های میوه شور بزرگ و کوچک با جنس پلاستیک و فلز ، تخت گوشت شیشه ای و پلاستیک و جای مایع ظرفشویی متصل به سینک می باشد.

 

افتخارات شرکت اخوان

 

سینک های اخوان دارای استاندارد ایران و اروپا می باشند. این شرکت لوازم خانگی اخوان بزرگترین تولید کننده سینک در خاورمیانه می باشد. از افتخارات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کسب گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال ۱۳۹۲

برنده تندیس طلایی کیفیت از سویس و آلمان

برگزیده زرین کنگره ملی حماسه اقتصادی  در سال ۱۳۹۲

 

فروشگاه ایران هود همواره در تلاش است تا هم میهنان گرامی با توجه به نیاز و بودجه در نظرگرفته شده برای هر نوع کالا بهترین انتخاب را داشته باشند . برای این منظور اقدام به تولید محتوای آموزشی نموده و برای مشاوره نیز در خدمت شماست. همچنین شما می توانید برای خرید بهترین سینک اخوان با کارشناسان ما تماس کرفته و یا از طریق پنل فروشکاه ثبت سفارش کنید/

 

برای دانلود فایل PDF این مقاله ( معرفی کامل و جامع سینک های ظرفشویی اخوان ) کلیک کنید