نمایندگی فروش شیرآلات درخشان در تنکابن (شهسوار)

 

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش شیرآلات درخشان در تنکابن و مازندران است. در صورتیکه در شهر تنکابن (شهسوار) و یا شهر های اطراف مثل رامسر ، نشتارود ، عباس آباد ، سلمان شهر (متل قو ) ، کلارآباد ، هچیرود ، کلاردشت ، عباس آباد ، چالوس و یا نوشهر هستید. می توانید بعد از ثبت سفارش بصورت تلفنی و یا اینترنتی ، در محل فروشگاه ابران هود (تنکابن ، چهارراه هفت تیر ، خیابان شهید حاتمیان ، نبش ابن سینا غربی) حضور یافته و کالای خود را دریافت کنید. توجه داشته باشید که برای دریافت سفارش نیاز به حضور شما نیست و فروشگاه ایران هود سفارشات شما را ارسال می کند.

 

↓↓↓ با بهترین قیمت خرید کنید ↓↓↓

خرید شیرآلات درخشان

 

شرکت نام آشنای درخشان در سال 1367 به عنوان یک شرکت تولید کننده شیرآلات بهداشتی ولوازم آشپزخانه تاسیس و تا کنون با تجربه ای بیش از سه دهه فعالیت مستمر و پویا در حال تولید میباشد. شرکت شیرآلات درخشان با ایجاد زیر مجموعه پرتوان و پاسخگو با نام تجاری درخشان سرویس به عنوان بخش خدمات پس از فروش درخشان به عنوان پپشتوانه ای مطمئن زمینه خدمت رسانی به مصرف کنندگان گرامی را ایجاد نموده است.

 

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش لوله و اتصالات نیوپایپ در تنکابن تا 25 درصد تخفیف

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش لوله و اتصالات آذین لوله در تنکابن تا 25 درصد تخفیف

 

در فروشگاه ایران هود (نمایندگی شیرآلات درخشان) تمامی محصولات درخشان با بالاترین درصد تخفیف عرضه شده و دارای ضمانت اصالات کالا می باشد. برای مشاوره پیش از خرید می توانید با شماره های 09118993417 تماس گرفته و یا در واتساپ پیام ارسال کنید. توجه داشته باشید که فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش شیرآلات درخشان است و برای دریافت خدمات پس از فروش باید با شماره خدمات پس از فروش شیرآلات درخشان (54013-021) تماس بگیرید.

 

 

با خرید از نمایندگی شیرآلات درخشان در تنکابن (شهسوار) خیالتان از بابت اصالت کالا و قیمت راحت است

 

دانلود فایل PDF : کاتالوگ شیرآلات درخشان

 

 

برای تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی از نماینگی شهر خود کلیک کنید:  نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در تنکابن