نمایندگی فروش شیرآلات قهرمان در تنکابن (شهسوار)

 

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش شیرآلات قهرمان در تنکابن و مازندران است. در صورتیکه در شهر تنکابن (شهسوار) و یا شهر های اطراف مثل رامسر ، نشتارود ، عباس آباد ، سلمان شهر (متل قو ) ، کلارآباد ، هچیرود ، کلاردشت ، عباس آباد ، چالوس و یا نوشهر هستید. می توانید بعد از ثبت سفارش بصورت تلفنی و یا اینترنتی ، در محل فروشگاه ابران هود (تنکابن ، چهارراه هفت تیر ، خیابان شهید حاتمیان ، نبش ابن سینا غربی) حضور یافته و کالای خود را دریافت کنید. توجه داشته باشید که برای دریافت سفارش نیاز به حضور شما نیست و فروشگاه ایران هود سفارشات شما را ارسال می کند.

 

↓↓↓ با بهترین قیمت خرید کنید ↓↓↓

خرید شیرآلات قهرمان

 

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش لوله و اتصالات نیوپایپ در تنکابن تا 25 درصد تخفیف

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش لوله و اتصالات آذین لوله در تنکابن تا 25 درصد تخفیف

 

گروه تولیدی شیرالات قهرمان قطعا معروف ترین برند تولید کننده شیرآلات بهداشتی ساختمان است. بطوریکه اگر با اهل فن مشورت کنید ( تکنسین های تاسیسات ، انبوه سازان ، مصرف کنندگان شخصی و …) همگی پیشنهاد اولشان برای شما شیرالات قهرمان است.

شرکت قهرمان از قدیمی ترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی و از پیشتازان این صنعت در کشور است. این شرکت با بکارگیری نیروی کار متخصص و با استفاده از ماشین الات و تجهیزات پیشرفته، کیفیت محصولات خود را در سطح عالی حفظ کرده است. کارتریج های استفاده شده در شیرآلات قهرمان از کشور اسپانیا (کمپانی SEDAL) و شلنگ های مورد استفاده از کشور آلمان وارد می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد.

در فروشگاه ایران هود (نمایندگی شیرآلات قهرمان) تمامی محصولات قهرمان با بالاترین درصد تخفیف عرضه شده و دارای ضمانت اصالات کالا می باشد. برای دریافت مشاوره خرید با شماره های 09118993417 تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام ارسال نمایید . توجه داشته باشید که فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش شیرآلات قهرمان را دارد و برای دریافت خدمات پس از فروش باید با شماره خدمات پس از فروش شیرآلات قهرمان (77339889-021    77969562-021    77339889-021) تماس بگیرید.

 

 

با خرید از نمایندگی شیرآلات قهرمان در تنکابن (شهسوار) خیالتان از بابت اصالت کالا و قیمت راحت است

 

برای دریافت فایل PDF کاتالوگ محصولات قهرمان روی گزینه زیر کلیک کنید:

کاتالوگ شیرآلات قهرمان 2021-2022

 

 

برای تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی از نماینگی شهر خود کلیک کنید:  نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در تنکابن