نمایندگی فروش ایمن آب در مازندران

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش فلاش تانک ایمن آب در مازندران (ساری ، آمل ، بابل ، قائمشهر ، محمودآباد ، نور ، چالوس ، نوشهر ، تنکابن ، رامسر و …) است . در این فروشگاه تمامی محصولات تولیدی شرکت ایمن آب شامل انواع فلاش تانک توکار و روکار با بهترین قیمت عرضه می شود.

برای بررسی مشخصات ،قیمت و خرید فلاش تانک توکار وال هنگ ایمن آب مدل کلیک کلیک کن

 

فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش لوله و اتصالات آذین لوله در مازندران و نمایندگی فروش لوله و اتصالات نیوپایپ در مازندران نیز می باشد و تا 25 درصد تخفیف برای شما لحاظ می کند

مجموعه تولیدی ایمن آب در شهر زیبا و تاریخی اصفهان قرار دارد؛ و از سال 1372 تولید محصولات بهداشتی ساختمانی را با عرضه جا مایع زرفام آغاز؛ و در ادامه روند توسعه طی ده های 70، 80 و 90سایر محصولات کاهنده مصرف آب ،  جا دستمال کاغذی ،  سطل پدالی، برس و فلاش تانک را با برندهای زرفام، آبسو و ایمن آب ارائه نموده. از جمله افتخارات این شرکت میتوان از طراحی پمپ جا مایع، ابداع فلاش تانک های دو حالته ( کششی و فشاری ) و طراحی و تولید اولین فلوتر دیافراگمی ایرانی نام برد. در این راستا واحد تحقیق و توسعه شرکت شناخت نیاز مصرف کنندگان عزیز؛ و پاسخگویی به این نیازها را، سرلوحه امور خود قرار داده است.

هدف این مجموعه ؛ ارایه محصولاتی ماندگار و با کیفیت و در نهایت جلب رضایت روز افزون خریداران محترم و نیز ارائه راهکارهای نو به منظور اجرای الگوی مصرف بهینه در شرایط ذیق جاری می باشد. از این روگروه طراحی تولیدی ایمن آب، همواره از بهترین مواد اولیه و به روز ترین تکنیک های ساخت پیشرو بهره گیری می نماید. شرکت ایمن آب ضمن تعهد و تبعیت از الزامات قانونی در زمینه های کیفیت ، ایمنی و بهداشت حرفه ای و محیط زیست همچنین به منظور حرکت به سمت سازمانی پیشرو و متعالی در سطح جهان، دستیابی به اهداف کلان زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرارداده است:

 

↓↓↓ کلیک کن و با بهترین قیمت خرید کن ↓↓↓

فلاش تانک ایمن آب

 

فروشگاه ایران هود به عنوان نمایندگی فروش اینترنتی فلاش تانک ایمن آب در مازندران آمادگی ارسال محصولات ایمن آب را به سراسر مازندران ( آمل ، بابل ، قائمشهر، ساری ، نکا ، بهشهر ، بابلسر ، محمودآباد ، نور ، نوشهر ، چالوس ، تنکابن ، رامسر ، نشتارود ، عباس آباد و … ) و حتی تمام شهر های سایر استان های کشور (گیلان ، گلستان ، سمنان ، خراسان ، آذربایجان ، اردبیل ، یزد ، تهران ، قم ، اصفهان ، خوزستان ، ایلام ، فارس ، بوشهر ، کرمان ، کهگیلویه و بویراحمد ، مرکزی ، زنجان ، هرمزگان و …) را دارد. در این فروشگاه تمامی محصولات ایمن آب با بالاترین درصد تخفیف عرضه شده و دارای ضمانت اصالات کالا می باشد.

 

توجه داشته باشید که فروشگاه ایران هود فقط نمایندگی فروش ایمن آب را دارد و برای دریافت خدمات پس از فروش شامل گارانتی، تعمیرات، تامین قطعات و… باید با شماره خدمات پس از فروش ایمن آب (تلفن: 33120-031 و یا واتساپ: 09202322025 ) تماس بگیرید.

برای مشاوره پیش از خرید می توانید با شماره 09118993417 تماس گرفته و یا در واتساپ پیام ارسال کنید.

 

دانلود فایل PDF کاتالوگ: کاتالوگ محصولات ایمن آب

 

برای تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی از نماینگی شهر خود کلیک کنید:

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در شرق مازندران

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در غرب مازندران

 

برای بررسی و خرید فلاش تانک های ایمن آب روی محصول مورد نظر کلیک کنید:

فلاش تانک توکار وال هنگ ایمن آب مدل کلیک

 

فلاش تانک توکار زمینی ایمن آب مدل کلیک

 

فلاش تانک ایمن آب مدل کاسپین سفید

 

فلاش تانک ایمن آب مدل پرشین سفید (خوشبو کننده)

 

فلاش تانک ایمن آب مدل اروند سفید

 

فلاش تانک ایمن آب مدل ارس سفید

 

فلاش تانک ایمن آب سفید