قیمت شیر آشپزخانه البرز روز

شیرآلات البرز روز یکی از بهترین و با کیفیت ترین شیرآلات ساخت ایران است. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی بروز و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و متریال مرغوب همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را تولید و عرضه نماید. تنوع محصولات در شیرآلات البرز روز بسیار زیاد است و گاهی مصرف کننده نیاز دارد تا از تجربه مشتری و یا خریداران قبلی برای انتخاب بهتر کمک بگیرد. در فروشگاه ایران هود تمامی مدل های شیرآلات البرز روز که در کارخانه البرز روز تولید می شود با بهترین قیمت عرضه می گیردد. در ادامه به بررسی قیمت شیر آشپزخانه البرز روز و ده مدل برتر (تاپ تن) شیر ظرفشویی البرز روز خواهیم پرداخت.

شیرآلات البرز روز در طرح ها و قیمت های بسیار متنوعی تولید می شود و می توانید این شیرآلات را با کمترین قیمت و ارسال رایگان از فروشگاه ایران هود تهیه کنید.

 

عوامل موثر در قیمت شیر آشپزخانه البرز روز

قیمت شیر آشپزخانه البرز روز به عوامل مختلفی بستگی دارد که به آن اشاره می شود:

 

قیمت شیر آشپزخانه البرز روز نسبت به آبکاری و رنگ

شیرآلات البرز روز در انواع رنگ ها تولید می شود. این رنگ ها شامل آبکاری کروم ، طلایی ، کروم مات (استیل مات) ، طلامات ، سفید ، مشکی ، سفید طلایی و چند رنگ شاد مثل (بنفش، زرد، نارنجی ، سبز ، قرمز و آبی) می شود. در هر مدل، شیرآلات دارای آبکاری کروم و رنگ های سفید و یا مشکی تقریبا قیمت یکسانی دارد و همچنین کمترین قیمت را نسبت به سایر رنگ ها دارا هستند. مرحله بعدی رنگ طلایی است که نسبت به رنگ کروم و سفید و یا مشکی کمی قیمت بیشتری دارد. در انتها بیشترین قیمت شیر متعلق به رنگ استیل مات و طلامات می باشد.

بنابراین در مدل یکسان قیمت شیرآلات البرز روز از کم به زیاد به این ترتیب است: کروم، سفید و یا مشکی ، طلایی ، استیل مات (کروم مات) ، طلامات

کاتالوگ و لیست قیمت شیرآلات البرز روز

 

قیمت شیرآلات البرز روز نسبت به شکل ظاهری

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت شیرآلات، شکل ظاهری ، وزن و نوع ریختگی آن می باشد. طبیعتا وزن هر محصول هرچه بیشتر باشد، قیمت بیشتری دارد. در مورد بعد فرآیند تولید برخی شیرآلات نسبت به سایر مدل ها پیچیده تر و سخت تر می یاشد. بنابراین قیمت بیشتری نیز خواهند داشت.

 

قیمت شیر آشپزخانه البرز روز نسبت به کارایی

شیر آشپزخانه انواع مختلفی دارد. نظیر شیر آشپزخانه علم ثابت، علم فنری ، شاوری (شلنگ دار) ، دو منظوره . در این میان شیر آشپزخانه علم ثابت کمترین قیمت را دارد. و در مرحله بعد از نظر قیمت شیر آشپزخانه علم فنری ، شاوری و دومنظوره قرار دارد.

 

10 مدل از بهترین شیر آشپزخانه البرز روز

شیرآلات البرز روز در مدل های بسیار متنوع و در رنگ ها و انواع آبکاری تولید می شود. قطعا هر مصرف کننده ای قبل از تهیه هر محصولی نیاز دارد تا اطلاعاتی راجع به آن محصول داشته باشد. یکی از این اطلاعات مهم ، بهترین و پرفروش ترین های آن محصول است.

 

1-  شیر ظرفشویی دومنطوره البرز روز مدل علاالدین (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیر ظرفشویی دو منظوره البرز روز مدل علاالدین

شیر ظرفشویی دومنظوره البرز روز مدل علاالدین در رنگ های کروم، طلایی ، طلامات، استیل مات و سفید طلایی تولید و عرضه می شود و از پرفروش ترین شیرآلات آشپزخانه دو منظوره البرزر رزو است. این مدل شیر گران ترین شیر آشپزخانه دومنظوره البرز روز است.

 

 

2- شیر ظرفشویی دومنطوره البرز روز نگین (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیر ظرفشویی دو منظوره البرز روز مدل نگین

این شیر نیز از پرفروش ترین شیر آشپرخانه البرز روز است که قیمت مناسبی دارد. مدل نگین در رنگ های کروم ، استیل مات و سفید تولید می شود و دارای رنج قیمت مناسبی است.

خواندین این مقاله توصیه می شود: کیفیت شیرآلات البرز روز

 

2- شیر ظرفشویی البرز روز مدل مانیسا (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیر ظرفشویی البرز روز مدل مانیسا مشکی

مانیسا یکی از معروف ترین و زیبا ترین شیر آشپزخانه البرز روز است که تقریبا در تمام برندها مشابه این شیر تولید می شود. این شیر ظرفشویی در دو مدل علم ثابت و شاوری (شلنگ دار) تولید می شود. شیر ظرفشویی مانیسا در رنگ های کروم ، مشکی و سفید موجود است (در رنگ های شاد بنفش ،قرمز ، آبی ، سبز و نارنجی نیز تولید می شود) و هر سه رنگ و هر دو مدل بسیار پرطرفدار و محبوب هستند. قیمت این شیر ظرفشویی البرز روز تقریبا مناسب و در رنج قیمت متوسط است.

 

3- شیر ظرفشویی شاوری البرز روز مدل ویشکا (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیر ظرفشویی شاوری البرز روز مدل ویشکا طلایی

یکی دیگر از مدل های شیر آشپزخانه شاوری البرز روز مدل ویشکا است. این شیر ظرفشویی شلنگ دار در رنگ های کروم، طلایی ، سفید ، مشکی و چند رنگ شاد دیگر مثل قرمز، بنفش و … تولید می شود.

 

4- شیر ظرفشویی البرز روز مدل کاترین (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیر ظرفشویی فنری البرز روز مدل کاترین طلایی

از دیگر مدل های محبوب شیر ظرفشویی البرز روز ، مدل کاترین است. این شیر دارای علم فنری است و علاوه بر زیبایی ، بسیار کاربردی است. قیمت شیر آشپزخانه البرز روز از سایر مدل های علم فنری بالاتر است و این مهم بخاطر طراحی زیبا و کیفیت ساخت آن می باشد.

 

5- شیر ظرفشویی دومنظوره البرز روز مدل آبشار (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیر ظرفشویی دو منظوره البرز روز مدل آبشار

مدل آبشار از دسته شیر ظرفشویی البرز روز دومنظوره بوده و دارای علم فنری نیز می باشد. این شیر نیز از مدل های پرفروش دومنظوزه البرز روز است و شیر آشپزخانه با رنج قیمت بالا محسوب می شود. مدل آبشار با آبکاری کروم تولید می شود.

اگر عمر شیرآلات برات مهمه حتما بخونش: آموزش تمیز کردن شیرآلات و از بین بردن رسوب

 

6- شیر ظرفشویی البرز روز مدل کنزو (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیر ظرفشویی البرز روز مدل کنزو طلامات

اگر به دنبال شیر ظرفشویی علم ثابت با طراحی ساده و شیک هستید، مدل کنزو البرز روز از بهترین انتخاب های شماست. این شیر در رنگ های کروم، استیل مات ، طلایی براق و طلامات تولید می شود. قیمت شیر ظرفشویی البرز روز کنزو مناسب است و از شیرآلات آشپزخانه قیمت مناسب محسوب می شود.

 

 

7- شیر ظرفشویی دومنظوره البرز روز مدل تیام (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیر ظرفشویی دو منظوره البرز روز مدل تیام

تیام نام مدل شیر ظرفشویی دومنظوره علم ثابت البرز روز است. این شیر آشپزخانه در رنگ سفید و کروم تولید می شود. رنج قیمت این شیر ظرفشویی دومنظوره متوسط است و طرفداران خاص خود را دارد.

 

8- شیر ظرفشویی شاوری البرز روز مدل ارکیده (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیر ظرفشویی البرز روز مدل ارکیده کروم (شلنگدار)

شیر ظرفشویی ارکیده البرز روز از نوع شاوری یا شیلنگ دار است. این شیر علاوه بر داشتن ظاهر زیبا بسیار کاربردی است و کار با آن بسیار آسان و لذت بخش است. قیمت این شیر آشپزخانه البرز روز در رنج متوسط قرار دارد.

( شماره خدمات پس از فروش شیرآلات البرز روز    36423406-021)

 

9- شیر ظرفشویی البرز روز مدل دراپ (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیر ظرفشویی البرز روز مدل دراپ

مدل دراپ از ارزان تری مدل های شیر ظرفشویی علم ثابت البرز روز است. این شیر همانطور که از نامش پیداست الهام بخش قطره آب است . و بخاطر ظاهر زیبا و قیمت مناسب خریدارن خاص خود را دارد.

چگونه جلوی چکه آب را بگیریم ؟

 

10- شیر ظرفشویی  دومنطوره البرز روز مدل مارتین (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیر ظرفشویی دومنظوره البرز روز مدل مارتین استیل مات

شیر ظرفشویی دومنظوره البرز روز مدل مارتین، جدیترین شیر ظرفشویی البرز روز است . این شیر در رنگ های کروم، استیل مات ، طلایی و سفید طلایی تولید می شود. قیمت شیر آشپزخانه البرز روز مدل مارتین نسبت به سایر مدل های ظرفشویی دومنظوره البرز روز بسیار ارزان است.

 

 

جمع بندی

در این مقاله به بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت شیر آشپزخانه البرز رو پرداختیم . همان طورکه متوجه شدید قیمت شیر ظرفشویی به نوع کارایی (دومنظوره – علم فنری – شاوری – علم ثابت) و رنگ (کروم – استیل مات – طلایی – طلامات – سفید – مشکی) بستگی دارد. و هر نوع کارایی و رنگ نیز با مدل ها و رنگ های مختلف تولید می شود تا هر نوع سلیقه ای با هر بودجه ای حق انتخاب داشته باشد.