کیفیت شیرآلات البرز روز

کیفیت شیرآلات البرز روز چگونه است؟ آیا شیرآلات البرز روز کیفیت خوبی دارد؟ قیمت شیرآلات البرز روز در چه رنجی است؟ جنس شیرالات البرز روز خوب است؟ خدمات پس از فروش شیرالات البرزروز پاسخگو هست؟

اینها سوالاتی است که قصد داریم در این مقاله به آن پاسخ دهیم.

 

کیفیت شیرآلات البرز روز خوب است؟

 

کیفیت شیرالات البرز روز را باید در جزئیات بررسی کنیم . در ساخت شیرآلات البرز روز جزییات زیادی وجود دارد که ممکن است از چشم افراد پنهان بماند،از یک واشر کوچک یا یک پیچ ساده گرفته تا کارتریج،نوع مواد پوشش دهنده همه و همه تعیین کننده کیفیت نهایی هستند شیرآلات ساختمانی البرز روز همواره با بهره گیری از دانش به روز و ماشین آلات پیشرفته مهم ترین هم و غم خود را در تهیه و تولید مواد اولیه و تشکیل دهنده با کیفیت قرار داده است که ماحصل آن محصولی با کیفیت و در خور سلایق و نیاز مشتریان باشد.

برای بررسی کیفیت شیرآلات البرز روز به بررسی قطعات به کار رفته در این شیرآلات می پردازیم

 

برای مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید: کمترین قیمت در ایرانارسال رایگان از تهران و مازندران به سراسر کشور    09118993417

 

درباره کارخانه و شرکت شیرآلات البرز روز

 

شرکت البرز شیر مهتاب، با نام تجاری البرز روز، با هدف تولید انواع شیرآلات کار خود را شروع کرد. با توجه به گستردگی برندهای خارجی و نیاز روز افزون مصرف کنندگان برای خرید شیرآلات، این برند سعی در تولید شیرآلات با کیفیت بالا و تنوع زیاد کرده است. این شرکت در سال 1386 شروع به تحقیق و جمع آوری اطلاعات در رابطه با انواع شیرهای ساختمانی کرد. بعد از 2 سال جمع آوری داده، سرانجام در سال 1388 با داشتن اطلاعات کافی، خط تولید شیرآلات خود را راه اندازی کرد.

 

جنس شیرآلات البرز روز

 

شیر آلات البرز روز از جنس آلیاژ برنج تولید می شود. استفاده از بهترین متریال روز دنیا مانند آلیاژ برنج در بدنه و استفاده از زاماک در دستگیره شیرآلات طول عمر آن را بالا می برد. متریال های به کار رفته در ساخت شیرآلات البرز روز، مورد تایدییه اروپا و ایران است.

 

کیفیت کارتریج شیرآلات البرز روز

 

یکی از پارامترهای مهم بررسی کیفیت شیرآلات ، کارتریج آن است. در شیرآلات البرز روز از کارتریج سرامیکی ساخت شرکت Kerox مجارستان بوده استفاده می شود. این شیرکت یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده کارتریج دنیا می باشد.

اگر عمر شیرآلات برات مهمه حتما بخونش: آموزش تمیز کردن شیرآلات و از بین بردن رسوب

کیفیت آبکاری شیرالات البرز روز

 

آبکاری شیرآلات یکی از مهمترین مراحل تولید شیرآلات است. بسیاری از افراد به این مرحله با نام رنگ کردن شیرآلات و یا رنگ آمیزی شیرآلات اشاره می کنند که چنداق دقیق نیست! روکش یا همان آبکاری شیرآلات بسته به تکنولوژی مورد استفاده می تواند جنس متفاوتی از کروم، تیتانیوم تا رنگ کوره ای پودری داشته باشد. علاوه بر این بسته به روش آبکاری شیرآلات، ممکن است شیرآلاتِ براق، مات و یا خش دار تولید شوند. تکنولوژی مورد استفاده هر چه که باشد، هدف از مرحله آبکاری شیرآلات ایجاد پوششی زیبا بر روی شیرآلات است.

آبکاری شیرآلات البرز روز با دقت بسیار زیاد و درجه میکرون بالا انجام می شود. البرز روز از انواع روش های روز آبکاری، شامل آبکاری کروم ، آبکاری PVD ، و پوشش رنگ الکترو استاتیک استفاده می کند.

چگونه جلوی چکه آب را بگیریم ؟

گارانتی شیرآلات البرز روز

 

از عوامل مهم در انتخاب شیرآلات ، بررسی نوع گارانتی و پاسخگویی خدمات پس از فروش است. گارانتی شیرآلات یکی از عوامل تعیین کننده کیفیت شیرآلات است. شیرآلات البرز روز دارای پنج سال گارانتی (ضمانت) و 10 سال خدمات پس از فروش معتبر می باشد. در مدت ضمانت اگر هر نوع مشکلی داشتید ، با تماس با خدمات پس از فروش البرز روز، می توانید قطعات مورد نیاز را تامین و در صورت لزوم حتی شیر را تعویض کنید.

 

شماره خدمات پس از فروش شیرآلات البرز روز    36423406-021 

 

قیمت شیرآلات البرز روز

 

شیرآلات البرز روز در مدل های بسیار متنوعی تولید می شود. قیمت شیرآلات البرز روز با توجه به نوع طراحی، نوع ریختگی ، میزان مواد مصرفی، نوع آبکاری و … متفاوت است. در کل قیمت شیرآلات البرز روز از رنج اقتصادی شروع می شود و دارای شیرآلات لوکس با قیمت بالاتر نیز می باشد . بنابراین برای انتخاب شیرآلات البرز روز هم از نظر طراحی ظاهری و هم از نظر رنج قیمت ، انتخاب زیادی دارید.

قیمت شیر آشپزخانه البرز روز – 10 مدل برتر شیر ظرفشویی

 

کاتالوگ و لیست قیمت شیرآلات البرز روز

 

کدام مدل شیرآلات البرز روز را بخریم؟

 

یکی از سوالاتی که بعد از اینکه برند مورد نطر خود را انتخاب کردیم ، این است که کدام شیر این برند بهتر است. بعد از این که به این نتیجه رسیدیم که کیفیت شیرآلات البرز روز خوب است باید به دنبال محصول خوب باشیم. خاطر نشان می شود که همه محصولات البرز روز دارای کیفیت خوبی است . و با خیالی آسوده بنا به سلیقه و نیاز خود از میان محصولات البرز روز انتخاب خود را انجام دهید . در ادامه چند محصول پرفروش البرز روز را معرفی می کنیم.

شیرآلات البرز روز مدل اسپیرال طلامات  (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیرالات البرز روز مدل اسپیرال طلامات

 

 

شیرآلات البرز روز مدل مارتین طلایی (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیرالات البرز روز مدل مارتین طلایی

 

شیرآلات البرز روز مدل رایان (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیرالات البرز روز مدل رایان

 

شیرآلات البرز روز مدل کلودی (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن +ارسال رایگان)

شیرالات البرز روز مدل کلودی کروم

 

 

شیرآلات البرز روز مدل کارن (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیرالات البرز روز مدل کارن کروم

شیرآلات البرز روز مدل علاالدین طلامات (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیرالات البرز روز مدل علاالدین طلامات

 

شیر ظرفشویی دومنطوره البرز روز مدل علاالدین (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیر ظرفشویی دو منظوره البرز روز مدل علاالدین

 

شیر ظرفشویی دومنطوره البرز روز نگین (کلیک کن، با کمترین قیمت خرید کن + ارسال رایگان)

شیر ظرفشویی دو منظوره البرز روز مدل نگین

 

نتیجه گیری در مورد کیفیت شیرآلات البرز روز

 

با توجه به پارامتر های بررسی شده مثل نوع جنس ، نوع کارتریج، نوع آبکاری، شیرایط ضمانت و … ، شیرآلات البرز روز دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد و می توانید بنا به سلیقه، نوع طراحی منزل، بودجه در نظر گرفته شده و دیگر موارد به انتخاب مدل مورد نظر از شیرآلات البرز روز بپردازید.

 

دانلود PDF جدیدترین کاتالوگ شیرآلات البرز روز:       کاتالوگ شیرآلات البرز روز

دانلود PDF آخرین لیست قیمت شیرآلات البرز روز:    لیست قیمت شیرآلات البرز روز خرداد 1401